آرشیو سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸، شماره ۵۵۲۸
رسانه: شبکه
۷
خبر

تشریح فعالیت های «باشگاه هنر و رسانه نوجوان»

مدیر مجتمع آموزشی- پژوهشی شهید آوینی، فعالیت های «باشگاه هنر و رسانه نوجوان» را که از دهم آبان به صورت رسمی آغاز به کار کرده است، تشریح کرد.

محمدصادق باطنی، مدیر مجتمع آموزشی- پژوهشی شهید آوینی وابسته به بسیج سازمان صدا و سیما در گفت وگو با مهر درباره «باشگاه هنر و رسانه نوجوان» که به عنوان زیرمجموعه این مجتمع در حال فعالیت است و نوجوانان نقش پررنگی در آن دارند، بیان کرد: باشگاه هنر و رسانه نوجوان دوم شهریور امسال تاسیس شد و تلاش ما این است که مهارت های مختلف شرکت کنندگان این مرکز را از طریق آموزش ها و رویدادهایی که داریم، شناسایی کنیم تا بتوانیم با برنامه های مختلف تولیدی آنها را به فضای حرفه ای و تخصصی نزدیک کنیم.

وی درباره ورود شرکت کنندگان این باشگاه به صداوسیما بیان کرد: ما مسیر نزدیک شدن این افراد به صداوسیما را تسهیل می کنیم چون مهم ترین مرجعی که در کشور در فضای رسانه ای فعالیت می کند صداوسیماست. مدیر مجتمع آموزشی- پژوهشی شهید آوینی با اشاره به این که باشگاه هنر و رسانه نوجوان دهم آبان فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است، اضافه کرد: اکنون در حال نگارش فیلمنامه یک مینی سریال هستیم، برخی از بچه ها نیز پیشنهاداتی برای حضور در برنامه «عصر جدید» داشتند.