آرشیو سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸، شماره ۵۵۲۸
ورزش
۱۷

فوتبال اروپا

نیمار با پاری سن ژرمن تمدید نمی کند

نشریه اسپورت اسپانیا خبر داد که باشگاه پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد نیمار، ستاره برزیلی اش دست به کار شد اما با مخالفت این ستاره مواجه گردید. قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن تا سال 2022 است و پاریسی ها به او پیشنهاد تمدید قراردادش تا سال 2025 را دادند اما مهاجم برزیلی این پیشنهاد را رد کرد. نیمار تابستان گذشته در راس نقل و انتقالات قرار داشت ولی در نهایت مجبور به ماندن در پاریس شد. نیمار بعد از اتفاقات تابستان گذشته نمی خواهد در پاریس بماند و قصد بازگشت به بارسلونا را دارد. اما پاریسی ها بعد از فروکش کردن نارضایتی هواداران از نیمار وارد عمل شده و می خواهند او را راضی به تمدید کنند.

 
بارسا و رئال به دنبال مدافع اینتر

میلان اشکرینیار، مدافع اسلواکیایی تیم فوتبال اینتر این فصل با بازی های خوبش مورد توجه تیم های مطرح اروپایی قرار گرفته است. بر همین اساس، روزنامه گازتا دلواسپرت اعلام کرد که دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید وضعیت اشکرینیار را زیر نظر دارند و می خواهند این مدافع 24 ساله را به تیم شان اضافه کنند. در این میان، مدیران باشگاه اینتر هم بدشان نمی آید که در صورت دریافت پیشنهاد خوب اشکرینیار را به باشگاهی دیگر واگذار کنند؛ به همین دلیل قصد دارند در ماه ژانویه پیشنهادهای مختلف را بررسی کنند. گفته می شود ارزش این بازیکن در بازار نقل وانتقالات حدود 60 میلیون یورو است.

 
اسکولاری، جایگزین لیپی

چند روز قبل و در پی شکست تیم ملی چین مقابل سوریه در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، مارچلو لیپی سرمربی ایتالیایی از هدایت چینی ها استعفا کرد. بعد از کناره گیری او مسوولان فدراسیون چین به دنبال انتخاب جایگزین هستند و در این باره شنیده می شود با لوییز فیلیپه اسکولاری به توافق رسیده اند. این مربی برزیلی طی سال های گذشته نیز در فوتبال آسیا چند دوره حضور داشت. او سابقه مربیگری در بنیادکار ازبکستان و گوانگژوی چین را دارد و با این تیم چینی حتی به مقام قهرمانی آسیا رسید. گفته می شود طی روز های آینده این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال چین اعلام می شود.