آرشیو چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸، شماره ۴۵۱۵
سیاست
۴

پارلمان

حجتی دوشنبه یا سه شنبه آینده استیضاح می شود

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که جلسه استیضاح وزیر جهاد کشاورزی دوشنبه یا سه شنبه آینده برگزار می شود. به گزارش ایسنا، علی اصغر یوسف نژاد اظهار کرد: پس از اعلام وصول استیضاح وزیر جهاد کشاورزی هیات رییسه مجلس مکاتباتی را انجام می دهد تا زمان دقیق برگزاری جلسه استیضاح مشخص شود. وی با بیان اینکه احتمالا جلسه استیضاح وزیر جهاد کشاورزی دوشنبه یا سه شنبه آینده برگزار خواهد شد گفت: زمان دقیق جلسه استیضاح با پیشنهاد وزیر مشخص خواهد شد.

به گفته یوسف نژاد، نمایندگان مجلس پیش از این قرار بود برای سرکشی به حوزه های انتخابیه خود بروند، اما به دلیل بررسی مسائل مربوط به افزایش قیمت بنزین، استیضاح وزیر جهاد کشاورزی و همچنین آغاز مهلت نام نویسی کاندیداهای مجلس از 10 آذر مقرر شد مجلس هفته آینده جلسه علنی داشته باشد.

جعفرزاده ایمن آبادی رییس فراکسیون مستقلین ولایی شد

اعضای فراکسیون مستقلین ولایی به اتفاق آراء جعفرزاده ایمن آبادی را به عنوان رییس این فراکسیون انتخاب کردند. به گزارش خبرگزاری خانه ملت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، با اشاره به تغییر در هیات رییسه فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس به فعالیت های این فراکسیون اشاره کرد و بیان داشت: دعوت از وزرا، پیگیری طرح ها و برنامه ها، افزایش نقش نظارتی، افزایش نقش تقنینی از جمله اقدامات فراکسیون بود که از زحمات آقای جلالی تشکر کنیم.