آرشیو چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸، شماره ۹۶۳۷
ورزشی
۱۱

گوناگون

محمد بنا حکم گرفت

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی سرانجام حکم سرمربیگری خود را از رئیس فدراسیون کشتی دریافت کرد.علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی حکم سرمربیگری محمد بنا  را به وی اهدا کرد و برای تیم ملی کشتی درمسابقات پیش رو آرزوی موفقیت نمود.    

  تیم ملی ایتالیا رکورد زد

مانچینی رکورد بیشترین پیروزی متوالی درتیم ملی ایتالیا را به نام خود ثبت کرد. تیم ملی فوتبال ایتالیا درآخرین دیدار خود دررقابت های گزینشی یوروبرابرارمنستان به برتری 9 بر یک رسید تا با 10 پیروزی به جام ملت های اروپا صعود کند.    

 نیمار باز هم خبر ساز شد

گران ترین بازیکن فوتبال جهان حاضر نیست قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کند. نیمار در مدت 2 سال حضورش در تیم متمول شهر پاریس همیشه چهره ای خبرساز بوده است.    

 ژاپن در خانه شکست خورد

 تیم ملی فوتبال ژاپن، نایب قهرمان آسیا در دیداری دوستانه درخانه به دیدارتیم ملی ونزوئلا رفت که در نهایت با نتیجه 4 بر یک شکست خورد.     

 آشفتگی در لیگ کشتی 

پس از انصراف تیم های رعد پدافند و پاس ازادامه حضور در لیگ برتر کشتی آزاد، تیم اترک خراسان نیز در فاصله 3 روز مانده به نیمه نهایی و فینال لیگ، ازادامه حضور دراین رقابت ها انصراف داد. در حالی که یکی از شعارهای اصلی  نصیرزاده رئیس جدید و تازه کار سازمان لیگ کشتی، برگزاری منظم و به دور از حاشیه لیگ کشتی  بوده است، اما از تعداد 7 تیم حاضر در لیگ کشتی آزاد تاکنون 3 تیم انصراف خود را در میانه رقابت ها اعلام کرده اند تا شاهد بی نظم ترین لیگ کشتی  طی سال های اخیر باشیم.    

انریکه مربی ماتادورها شد

سرمربی سابق بارسلونا و اسپانیا بار دیگر با ماتادورها به توافق رسید. فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد که انریکه به راس کادر فنی تیم ملی اسپانیا برگشت و از مورنو، سرمربی خود تشکر کرد تا پایان کارش با ماتادورها باشد.    

گیمارش به دنبال بیرانوند

باشگاه گیمارش پرتغال درصحبت هایی که با بیرانوند داشته خواهان عقد قرارداد سه ساله با این دروازه بان ملی پوش شده است. این درحالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس درروزهای گذشته عنوان کردند که هیچگونه پیشنهاد رسمی ازاین باشگاه پرتغالی درخصوص جذب بیرانوند به دست آنها نرسیده است. با وجود اینکه هنوز پیشنهاد مکتوبی به دست مدیران باشگاه پرسپولیس نرسیده اما علیرضا بیرانوند این پیشنهاد را با انصاری فرد در میان گذاشته و باید دید درروزهای آینده چه اتفاقی درخصوص این پیشنهاد رخ خواهد داد.