آرشیو چهار‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۳۴
ورزشی
۹

تساوی عراق و بحرین به نفع ایران تمام شد

دیدار تیم های ملی فوتبال عراق و بحرین در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 با نتیجه تساوی به پایان رسید تا امیدهای تیم ملی ایران برای صعود به مرحله بعد به عنوان تیم نخست گروه C زنده بماند.

در گروه C مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا دیروز تیم های عراق و بحرین به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی که در ورزشگاه ملی اردن (زمین بی طرف برای میزبانی عراق) برگزار شد، عراقی ها حتی در دقیقه 85 توسط علا عباس تیرک دروازه بحرین را به لرزه درآوردند اما در نهایت در گلزنی ناکام ماندند تا این نتیجه تساوی بیش از هر تیمی به سود ایران شود. علا عباس در دقیقه 76 به جای بشار رسن هافبک پرسپولیس وارد زمین شده بود.در دقیقه 92 هم بین بازیکنان دو تیم درگیری شدیدی شکل گرفت که داور سنگاپوری به این قائله پایان داد.  در دیگر بازی این گروه دیروز هنگ کنگ با نتیجه دو برصفر برابر کامبوج به پیروزی رسید تا هنگ کنگ با 5 امتیاز در تعقیب تیم ملی ایران باشد. با نتایجی که دیروز رقم خورد، تیم ملی عراق 11 امتیازی شد و به صدرنشینی خود ادامه داد. بحرین نیز با 9 امتیاز شانس صعودش به مرحله بعد را افزایش داد. تیم ملی ایران نیز با 6 امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم قرار دارد.با توجه به میزبانی ایران از عراق و بحرین در تهران، این تساوی کمک زیادی به افزایش امیدهای تیم ملی برای صعود به مرحله سوم جام جهانی کرد.