آرشیو چهار‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۳۴
صفحه آخر (جهان)
۱۲

خیانت «بوریس جانسون» به همسرش به روایت مدل آمریکایی!

سرویس خارجی:مدل سابق و تاجر کنونی آمریکایی می گوید، با «بوریس جانسون» در دورانی که شهردار لندن بوده و همسر داشته، «رابطه بسیار ویژه ای» داشته است!

پس از انکارهای پیشین، «جنیفر آرکوری»، در پاسخ به سوالی درباره این که رابطه اش با «بوریس جانسون»، نخست وزیر کنونی انگلیس و شهردار سابق لندن چگونه رابطه ای بوده، او این بار تصمیم گرفته علیه او که در شرایط بغرنجی قرار دارد کمی افشاگری کند: «من به این سوال پاسخ نمی دهم اما می توانم بگویم رابطه بسیار ویژه ای میان ما وجود داشت»!

 به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، او همچنین گفته که حدود یک هفته پیش تلاش کرده با «جانسون» تماس بگیرد، اما اندکی پس از آن که «جانسون» گوشی را برداشته، مردی با لهجه چینی شروع به صحبت کرده است! «آرکوری» در روزهای اخیر «جانسون» را به بی محلی به او از زمان تصدی نخست وزیری انگلیس متهم کرده بود.

رسوایی روابط «آرکوری» و «جانسون» زمانی آغاز شد که روزنامه «ساندی تایمز» انگلیس گزارش کرد، این مدل سابق آمریکایی و نخست وزیر انگلیس در زمانی که «جانسون» شهردار لندن بوده و هنوز از همسر سابقش جدا نشده بوده، با یکدیگر رابطه ای بسیار نزدیک داشته اند. این گزارش ها نیز پس از آن منتشر شدند که «جانسون» به دادن برخی امتیازات غیرقانونی به «آرکوری» از جمله شرکت در مذاکرات تجاری محرمانه و پرداخت تسهیلاتی تا 100 هزار پوند از سرمایه نهادهای دولتی متهم شد.

باید دید این رسوایی در کنار شکست های پی درپی «جانسون» در پیش برد «برگزیت» (طرح خروج از اتحادیه اروپا) چه تاثیری در آرای او و حزب محافظه کارش در انتخابات زودهنگام انگلیس در 12 دسامبر (21 آذر) خواهد داشت. انتخاباتی که حزب کارگر، رقیب دیرینه حزب محافظه کار، روی آن حساب ویژه ای باز کرده و نظرسنجی ها نیز از نزدیکی رقابت این دو حزب خبر می دهند.