آرشیو پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸، شماره ۵۵۳۰
ورزش
۱۷

سلطانی فر: حقوق 3 ماه آینده ویلموتس پرداخت شده است

شکست های اخیر غرور ملی را خدشه دار کرد

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که شکست های اخیر تیم ملی فوتبال غرور ملی ما را خدشه دار کرد، گفت: ما از فیفادی های بعدی استفاده خواهیم کرد.

مسعود سلطانی فر در حاشیه جلسه دیروز هیات دولت در پاسخ به سوالی درباره علت لغو برخی مسابقات فوتبال داخلی بیان کرد: ما براساس نظر شورای تامین استان ها عمل کردیم. آنها نظراتی درباره وضعیت امنیت کشور داشتند و صلاح دیدند برخی دیدارها به تاخیر بیفتد.

وی همچنین درباره نتایج اخیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما دو بازی اخیر خود را واگذار کردیم که این شکست ها غرور ملی ما را خدشه دار کرد. این دو نتیجه واقعا بد بود و بسیاری از کارشناسان معتقدند چینش های این دو بازی و عدم استفاده از بازیکنان جوان و لژیونرها موجب شد نتیجه را واگذار کنیم. البته با نتیجه اخیر دیدار عراق و بحرین ما هنوز فرصت اول شدن را در گروه مان داریم. با عزم و اراده وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برنامه ریزی می کنیم تا بهترین نتایج را به دست آوریم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا فرصت های فیفادی را از دست می دهیم، خاطر نشان کرد: با هفت یا هشت کشور برای برگزاری مسابقه دوستانه صحبت شده بود. حتی با لیبریا هم تفاهم به دست آمده بود، اما به خاطر مشکلات آنها امکان برگزاری مسابقه فراهم نشد. ما حتما از فیفادی های بعدی استفاده خواهیم کرد.

مسعود سلطانی فر دیروز همچنین در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال گفت: 44 سال در انتظار حضور فوتبال ایران در المپیک هستیم و از شما و سرمربی تیم امید انتظار دارم با تمام قدرت و استفاده از ظرفیت های فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارتخانه برای صعود قطعی به المپیک توکیو تلاش کنید.

وزیر ورزش و جوانان به تاج تاکید کرد: فوتبال ایران از هر نظر برای راهیابی به المپیک ژاپن شایسته است و باید شاهد حضور استعدادهای بزرگ فوتبال ایران در بازی های المپیک باشیم.