آرشیو دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸، شماره ۷۲۱۸
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

جوابیه

پاسخ شرکت برق منطقه ای تهران نسبت به پیام مردمی درج شده در تاریخ 27 آبان با عنوان برق دزدی توسط وانت بارهای محله نظام آباد.

منطقه برق بوعلی پیش ازاین به دفعات متعدد با برگزاری مانورهای شبانه با همکاری نیروی انتظامی اقدام به جمع آوری انشعابات غیرمجاز مورد استفاده وانت بارها و دستفروشان در منطقه نظام آباد کرده است. شایان ذکراست عمده تخلفات صورت گرفته از پایه های روشنایی بوستان منطقه است که این مهم به منظور پیگیری به شهرداری تهران نیز اعلام شده است. بدیهی است جلوگیری از بروز این گونه تخلفات با همکاری مراجع انتظامی همچنان در دستور کار این منطقه قرار دارد. شهروندان محترم تهرانی می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به منظور پیگیری به شماره تلفن 121 اعلام کنند.

غلامرضا خیرخواه, مدیر دفتر روابط عمومی

نظر مردم

ارتفاع زیاد پل عابر پیاده/ آقای قاسمی: در ضلع شمالی اتوبان بابایی روبه روی شهرک شهید رجایی استفاده از پل عابر پیاده برای بسیار از افراد به دلیل ارتفاع بسیار زیاد آن مشکل ساز است. از مسئولان درخواست اصلاح ارتفاع پل را داریم.

وضعیت آب آشامیدنی سنندج/ یک شهروند: آب شرب سنندج بسیار بدبو و قابل آشامیدن نیست. لطفا مسئولان پیگیری کنند.

قطع شبکه های رادیو و تلویزیون/ هادی حسن پور: از تاریخ 17 آبان کلیه شبکه های رادیو و تلویزیون در شهر مجن از توابع شهرستان شاهرود قطع می باشد. چندین بار پیگیری کرده ایم اما نتیجه ای حاصل نشده است.

تشکر به جهت افزایش قیمت بنزین/ یک شهروند: از وزیر نفت و ریاست جمهوری به جهت افزایش قیمت بنزین تشکر و قدردانی می کنم که واقعا قدم بزرگی برای حفظ ثروت ملی مردم برداشته اند. توزیع بنزین با این قیمت پایین برای مردم مشکل ساز شده بود. سرمایه داران و افرادی که 4 الی 5 اتومبیل داشتند از این بنزین رایگان استفاده می کردند و پول آن را کارگران و اقشار ضعیف جامعه پرداخت می کردند. شاید فشار روی مردم باشد ولی این سرمایه ملی از بین نمی رود.

تک نرخی شدن قیمت بنزین/ آقای حسینی از بابل: آقای روحانی چندسال پیش اعلام کرده بودند که دونرخی کردن بنزین باعث فساد می شود. الآن بهتر بود مدتی قیمت بنزین را بدون لحاظ کردن سهمیه با نرخ 1500 تومان ارائه می کردند و بعد از چند ماه این قیمت را چند درصد افزایش می دادند ولی این شکل افزایش قیمت باعث تورم خواهد شد.

نصب پله برقی ایستگاه متروی شادمان/ آقای جوانبخت: از مسئولان شرکت راه آهن متروی تهران تقاضا داریم که جهت نصب پله برقی درب جنوبی ایستگاه متروی شادمان اقدام کنند زیرا تردد افراد ناتوان جسمی از پله ها برایشان بسیار سخت و دشوار است.

تعیین مکان جهت اعتراض مردم/ یک شهروند: از مسئولان درخواست داریم مکانی را جهت اعتراض های مردم مشخص کنند که مردم به آنجا بروند و اعتراض خود را ابراز کنند.