آرشیو دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸، شماره ۷۲۱۸
ورزشی
۱۵

روزنامه های ورزشی جهان

استار اسپورت (انگلیس)

این روزنامه خبر از تمایل جدی آرسنال به استخدام برندان راجرز، مربی موفق و ایرلندی لسترسیتی داده که امسال این تیم را احیا کرده و از منظر مدیران آرسنال، می تواند جانشینی عالی برای اونای امه ری باشد که به تازگی از هدایت این باشگاه لندنی خلع شده است. استار اسپورت از مصدومیت حداقل یک ماهه فابینیو، هافبک دفاعی لیورپول نیز یاد کرده است.

اسپورت (اسپانیا)

صفحه اول این روزنامه با دربر داشتن عکسی بزرگ از آنتوان گریزمان، متمرکز بر مسابقه مهم بارسلونا با اتلتیکومادرید است که دو مدعی جدی قهرمانی لیگ اسپانیا را روبه روی یکدیگر قرار داد. اسپورت اظهارات جدید لوئیس انریکه را هم آورده که پس از تصدی مجدد پست سرمربیگری تیم ملی اسپانیا، دستیارش روبرت مورنو را که در غیاب وی انجام وظیفه می کرد، اخراج کرده است.

کوریره دلو اسپورت (ایتالیا)

مصاحبه ای با روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در ارتباط با قرعه کشی مرحله نهایی یورو 2020 و تبعات آن تبدیل به گزارش اول این روزنامه شده و وی از اهداف عالی و جاه طلبانه ایتالیا در این مسابقات سخن گفته است. کوریره به مسابقات این هفته یوونتوس و اینتر در لیگ ایتالیا هم پرداخته و صحبت های ساری و کونته، سرمربیان این دو تیم را آورده است.