آرشیو دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸، شماره ۷۲۱۸
حوادث
۱۲

کشف 800 میلیون تومان اموال مسروقه از خانه هنرپیشه معروف

گروه حوادث: سارق سابقه دار که خانه دوست هنرپیشه اش را به پاتوق خلافکاری های خود و همدستانش تبدیل کرده بود از سوی پلیس پیشگیری دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سرهنگ علی آقا کارخانه سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش سرقت ها از جمله موبایل قاپی، سرقت مغازه، خانه و موتورسیکلت، در محدوده سرکلانتری سوم پلیس پیشگیری پایتخت، کمیسیون پیشگیری از وقوع سرقت تشکیل شد و شناسایی متهمان در دستور کار قرار گرفت.

در تحقیقات انجام شده توسط ماموران کلانتری 125 یوسف آباد سرنخ هایی از حضور دو سارق حرفه ای که پیش تر با همین عناوین توسط ماموران این کلانتری دستگیر شده بودند، به دست آمد و مشخص شد متهمان در یکی از خانه های مجلل و خالی از سکنه در محدوده یوسف آباد زندگی می کنند.

وی در ادامه افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان دریافتند که مالک این خانه یکی از هنرپیشه های معروف تلویزیون است که از مدتی قبل به اتهام جعل و کلاهبرداری دستگیر شده و در زندان دوران محکومیت خود را می گذراند اما یکی از سارقان که دوست قدیمی و دوران کودکی این هنرپیشه بوده کلید خانه او را گرفته و آنجا را به پاتوقی برای خلافکاری های خود و همدستانش تبدیل کرده است و اموال سرقتی را در این مکان پنهان می کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از تحقیقات تکمیلی هر 4 متهم این پرونده را دستگیر کردند و در بازرسی از پاتوق آنها کالا های سرقتی به ارزش 800 میلیون تومان کشف و ضبط شد. ضمن اینکه متهمان به 100 فقره انواع سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند. در حال حاضر شناسایی مالباختگان و تحویل اموال کشف شده به مالکان در دستور کار پلیس قرار دارد.