آرشیو یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸، شماره ۳۵۷۹
سیاست
۳

الو شرق 88948273

harghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

یارانه های نقدی را افزایش دهند: مسئولان ماه های گذشته به این نتیجه رسیده اند که گرانی وجود دارد و مردم به ویژه کارگران از لحاظ معیشتی با مشکلات فراوانی مواجه اند. چرا یارانه های نقدی را افزایش نمی دهند؟ تا کی قرار است مبلغ تعیین شده قبلی که بسیار ناچیز است، پرداخت شود؟

مصطفی کریمی

گلایه بانکی: 28 آبان ساعت هشت صبح از سه دستگاه عابر بانک صادرات خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، ابتدای خیابان عمریه فقط یکی از آنها کار می کرد. چرا برخی روسای بانک ها به این گونه مسائل بی تفاوت اند؟  

مهراد مرادی

دیوار مهربانی دوباره راه اندازی شود: پیشنهاد می شود دیوار مهربانی دوباره راه اندازی شود تا افراد نیازمند بتوانند با مهربانی افراد خیر و نیکوکار در هوای سرد پاییز و زمستان از پوشاک گرم برخوردار شوند.

مرجان. غ

بی توجهی کمیته امداد گرگان: مشخص نیست مسئولان کمیته امداد گرگان در جریان مطالبی که در مطبوعات درباره مشکلات مددجویان این شهر چاپ می شود، قرار می گیرند یا اینکه خودشان را به ندیدن و نشنیدن می زنند!

از مددجویان خیابان شهدای گرگان

قطع شدن اینترنت زندگی مردم را مختل کرده است: مسئولان گرامی! اینترنت و استفاده از آن به ویژه گوگل بین المللی و جهانی است، اینکه آن را قطع می کنید زندگی مردم به ویژه افرادی که با خودرو کار می کنند، مختل شده است. 

ناصر عرب یارمحمدی

درباره سود سهام عدالت اطلاع رسانی کنند: عده ای با اینکه مدت هاست برای دریافت سود سهام عدالت نام نویسی کرده اند، اما هنوز آن را دریافت نکرده اند. از مسئولان ذی ربط تقاضا داریم به افرادی که تابه حال موفق به دریافت سود سهام عدالت نشده اند، اطلاع رسانی کنند.

فاطمه فرخی پور