آرشیو دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۳۹
زندگی
۱۳

حق با شماست

 #کارت - سوخت

رحیمی از  اندیشه: مدت پنج ماه است که برای دریافت کارت سوخت در پلیس +10 ثبت نام کرده ام ، ولی هنوز کارت سوخت به دست مان نرسیده است، بهتر نبود که مسوولان قبل  از سهمیه بندی بنزین فکری به حال توانایی خود در زمینه تولید کارت سوخت می کردند.

#معیشت -بازنشسته

یک شهروند: مگر قرار نبود کمک هزینه معیشتی به بازنشستگان نیز پرداخت شود؟ چرا این مبلغ به حساب همه بازنشستگان واریز نشد؟

#بسته - حمایتی

عاشوری از قائمشهر: بازنشسته خدمات درمانی با دریافتی حداقل هستم ولی سبد کمک معیشتی به بنده تعلق نگرفت. چرا؟ معیار دولت برای پرداخت کمک معیشتی چیست؟

#مددجو - بهزیستی

رضایی از تهران: بسیاری از مددجویان بهزیستی سبد کمک معیشتی دولت را دریافت نکرده اند، چرا؟ مگر این افراد جزو اولویت ها نیستند؟ مسوولان دقت بیشتری در  بررسی افرادی که باید کمک هزینه معیشتی را دریافت کنند، داشته باشند.

#دولت - 111

احمدی از تهران:  شماره تلفن 111 که مختص ارتباط با دولت است چند روزی مسدود شده و کسی پاسخگوی شهروندان نیست. چرا؟

#بازنشسته - فرهنگی

علی نیا از اردبیل: بازنشسته فرهنگی هستم و حقوق بسیار کمی می گیرم ولی مشمول سبد کمک معیشتی دولت محترم نشدم. چرا؟ ملاک دولت برای دادن کمک هزینه معیشتی چه بوده است.

جوابیه

در پی درج پیامی با عنوان «وام اولی ها» مدیر ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن با ارسال نمابری اعلام کرد: بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی در حوزه مسکن تسهیلات متعددی را برای خرید واحد مسکونی مطابق با شرایط و ضوابط ابلاغی از سوی شورای پول و اعتبار پرداخت می کند و هرگونه تغییر در شرایط و ضوابط تسهیلات این بانک مطابق با قوانین و مقررات ابلاغی از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شورای پول و اعتبار انجام خواهد شد.