آرشیو دو‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۳۹
حوادث
۱۹

خانه هنرپیشه زندانی پاتوق دزدان حرفه ای

سارقانی که خانه اعیانی یک هنرپیشه معروف تلویزیون در دهه 70 را به پاتوق خود بدل کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار جام جم، با افزایش انواع سرقت ها از جمله موبایل قاپی، سرقت مغازه، خانه و موتورسیکلت، در محدوده سرکلانتری سوم پلیس پیشگیری پایتخت، شناسایی متهمان در دستورکار ماموران قرار گرفت و با انجام تحقیقات از سوی ماموران کلانتری 125 یوسف آباد، ردپای دو سارق حرفه ای که پیش از این به اتهام سرقت دستگیر شده بودند، در این پرونده به دست آمد. متهمان تحت تعقیب قرار گرفتند و مشخص شد آنها به خانه ای مجلل و فاقد سکنه در یوسف آباد در رفت و آمد هستند.

ماموران در ادامه دریافتند مالک خانه، یکی از هنرپیشه های معروف در دهه 70 است که از مدتی قبل به خاطر جعل و کلاهبرداری در زندان به سر می برد. دزدان خانه این بازیگر را پاتوق خود کرده و اموال سرقتی را در آنجا پنهان می کردند.

ماموران با دستور قضایی راهی خانه شده و چهار سارق را دستگیر کردند. همچنین در بازرسی از محل تعدادی از اقلام سرقتی شامل چهار دستگاه موتورسیکلت، گوشی های تلفن همراه، تابلوهای نفیس، لوازم تزئینی و... کشف و ضبط شد. با بررسی ارزش ریالی اقلام سرقتی ارزش آن بیش از هشت میلیارد ریال برآورد شد.

سرهنگ علی آقا کارخانه، سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این باره گفت: متهمان در جریان تحقیقات به بیش از صد فقره سرقت اعتراف کردند. متهمان درباره آشنایی خود با هنرپیشه مشهور نیز ادعا کردند که این فرد یکی از دوستان قدیمی و دوران کودکی یکی از آنها است و کلید خانه را از این هنرپیشه گرفته و آنجا را به پاتوقی برای اعمال مجرمانه شان تبدیل کرده اند.