آرشیو دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۳۹
حوادث
۱۹

مرگ مشکوک دختر جوان بعد از کشیدن قلیان

همزمان با مرگ مشکوک دختر 26 سال های بعد از مصرف قلیان، تحقیقات پلیس جنایی پایتخت برای یافتن و تحقیق از دو پسری که آخرین بار با او در قهوه خانه ای دیده شده بودند، آغاز شد.

به گزارش خبرنگار جنایی جام جم، ساعت 23 و 30 دقیقه هشتم آذر امسال یکی از ماموران کلانتری ابوسعید در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از مرگ مشکوک دختر 26 سال های در بیمارستان لقمان خبر داد. با دستور قضایی، تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای رازگشایی از مرگ او آغاز شد. با تحقیق از مسوولان بیمارستان معلوم شد که دختر جوان در خانه حالش بد شده و خانواده اش او را برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل کردند اما با توجه به تلاش پزشکان، او فوت کرده است.

 این در حالی بود که تحقیقات حاکی از این بود که او بر اثر مسمومیت فوت کرده و مرگ او مشکوک به نظر می رسید. در جریان تحقیقات، ماموران به تحقیق از خانواده دختر فوت شده پرداختند که مشخص شد او بیرون از خانه بوده و زمانی که بازگشته، گفته که سرش درد  می کند و قرص های آرام بخش مصرف کرده و در اتاقش خوابیده است. زمانی که آنها برای بیدار کردن وی به اتاقش رفته اند مشاهده کرده اند که او بدحال شده و به سختی می تواند از سر جایش بلند شود. او را به بیمارستان رسانده اند که در آنجا فوت کرده است.

 برای رازگشایی از ماجرای مرگ مشکوک این دختر جوان، ماموران به تحقیق از دوستان وی پرداختند که یکی از آنها در جریان تحقیقات گفت دختر جوان آن روز همراه پسر مورد علاقه اش و پسر دیگری برای مصرف قلیان به قهوه خانه ای در شهر قدس رفته اند و زمانی که از آنها جدا شده و به خانه بازگشته بدحال شده و قرص های آرامبخش مصرف کرده تا حالش بهتر شود که نشده و سرانجام فوت کرده است. با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. در این ارتباط پرونده ای در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد. تحقیقات پلیسی برای شناسایی دو پسر جوان ادامه دارد.