آرشیو سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۴۵
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

چرا باید در اثر بی تدبیری دولت و دولتمردان غرب زده، دو شبانه روز برای کشور ناامنی به وجود بیاید و تاوان آن را نیروهای وفادار به نظام بپردازند و خون غیورترین مردان این سرزمین در بسیج و نیروی انتظامی و دیگر اقشار مردم به زمین بریزد؟

4920—0919

مردم بودند که فیلم و عکس های آشوبگران را در اختیار وزارت اطلاعات و سپاه قرار دادند و همکاری نزدیکی با این نهادهای امنیتی کردند و همین مردم بودند که برای دفاع از نظام و آرمان های انقلاب راهپیمایی هایی حماسی در سرتاسر کشور برگزار کردند.

3767—0919

هر حادثه ای که در کشور رخ می داد دولت به سرعت از خسارت های به وجود آمده به مردم گزارش می داد اما در مورد اغتشاشات اخیر گویا دولت چندان تمایلی ندارد که از خسارت های واقعی که آشوبگران به وجود آورده بودند گزارشی در اختیار رسانه ها قرار دهد. طوری که حالا پشتیبانان دیرینه اغتشاش در کشور طلبکار هم شده اند!

7709—-021

از نهادهای مردمی مثل بنیاد مستضعفان به ویژه شخص آقای فتاح، این چهره مردمی و محبوب تقاضا داریم سازوکاری در نظر بگیرند تا مردم باوفای ایران با وجه نقد به کمک عزیزانی که در حمله داعشی های وطنی اغتشاشات اخیر دچار خسارت و غارت گردیدند بشتابند. بعید است از دولت آبی گرم شود.

8862—0902 و 3949—0912

بعضی از نمایندگان پرحاشیه مجلس مانند آن خانم نماینده شهرت طلب جنجالی از عوامل زمینه ساز اغتشاشات اخیر بوده اند. این افراد تلاش کردند رنگ عوض کنند ولی دستشان برای مردم رو شده و باید خداحافظی کنند.

3107—0902

در برخی از کلیپ هایی که در تلگرام منتشر شده است کاملا مشخص است افرادی که اقدام به فیلمبرداری کرده اند، هدفمند این کار را انجام داده اند تا در اختیار رسانه های ضدانقلاب و ضد مردم ایران قرار دهند. امیدوارم این عده از اشرار هر چه زودتر دستگیر شوند واعترافاتشان از رسانه ملی پخش شود.

4272—041

اعضای محترم شورای نگهبان باید مصلحت سنجی را کنار گذاشته و به مر قانون عمل کنند تا امثال وکیل الدوله های فعلی به خانه ملت راه پیدا نکنند و موجب واردآمدن خسارت سنگین به کشور نشوند.

4108—0913

با توجه به تجارب 40 ساله شورای محترم نگهبان و عملکرد افراد به ویژه کسانی که به ناحق پست های قانونگذاری و مدیریتی را اشغال و عملکردشان گویای همه چیز است، انتظار می رود که در مرحله بررسی صلاحیت ها به پالایش افراد ناکارآمد اهتمام شود.

9527—0913

شورای محترم نگهبان باید از داوطلبان نمایندگی مجلس تعهد کتبی بگیرد اگر چنانچه ردصلاحیت شدند و بخواهند اعتراض خود را به جای مبادی قانونی به جامعه و فضای مجازی بکشند دلایل ردصلاحیت آنان برای اطلاع عموم منتشر شود.

0594—0912

آقای رئیس جمهور طبیعی است که بعد از بی تدبیری خود و وارد آوردن خسارت سنگین به کشور در مقابل چشم این ملت بخندد و بگوید از زمان گران شدن قیمت بنزین خبر نداشته است!

0049—0911

کشور ایران سرشار  از ذخایر انرژی و منابع معدنی و نیروی جوان مستعد است. مشکل در ناتوانی دولت و ناکارآمدی دولتمردان می باشد که چشم به بیگانه دوخته بودند و از طرف دیگر نمی خواستند از زندگی اشرافی خود دست بکشند.

7345—0912

حداقل انتظار مردم از رئیس جمهور و دولتمردان این است که به سوءمدیریت ها، ناتوانی ها، و ناکارآمدی هایی که منجر به ایجاد چنین شرایطی برای مردم شده و نیز به ناکارآمدی و بیهودگی برجام اقرار کنند! ای کاش چنین شجاعتی در دولتی ها وجود داشت!

1713—0915

آقای عراقچی پس از 6 سال رفت و آمدهای بی نتیجه برجامی حالا می گویند که نتیجه برجام و پایبندی به آن فقط افزایش تحریم ها بود و از برجام درس گرفتیم که مقاومت بیش از تمایل به همکاری جواب می دهد! جناب عراقچی! حضرت آقا دیده بان امین و حکیم و مردم عوام و به قول شما ما بی سواد هم 6 سال پیش این را می گفتند و دولت مدعی تدبیر کار بلد حالا به این نتیجه رسیده است؟ پس از این برجام پرخسارت و دستاورد هیچ؟!

4207—0912 و احمدزاده

هنگام چیدن حاصل چندین ماه زحمت، محصول گوجه فرنگی مرا کیلویی هزار تومان نخریدند حتی به ده ها کارخانه سفارش دادم ابا کردند ولی حالا در اثر بی تدبیری های وزارت جهاد کشاورزی و صمت برای مصرف خودم باید کیلویی 10-15 هزار تومان بخرم! چه بگویم به این تدبیر!

رسول قاسمی- بناب

رونمایی از پروژه موقعیت یاب سورن توسط نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران باعث افتخار هر ایرانی است.

2148—0912

نشانه عدم تمهیدات لازم برای اجرای طرح افزایش قیمت بنزین این است که هنوز سازمان تعزیرات و نهادهای نظارتی به طور جدی سازماندهی نشده بودند تا با تخلفات برخورد کنند!

0829—021

رئیس جمهور که هر از گاهی دم از رفراندوم می زد چرا سهمیه بندی و قیمت بنزین را به رفراندوم نگذاشت؟

حسامی

وزیر صمت در مازندران اعلام کرد سعی می شود دو هزار واحد تولیدی که در سال های اخیر تعطیل شده اند بازگشایی شوند. جناب وزیر! در هیئت دولت این را هم اعلام کنید که علت این تعطیلی ها، اعتماد به غرب و موکول کردن همه چیز به برجام بوده است.

وحیدی

اگر شرکت های خودروساز طی این چند سال ابتکار به خرج می دانند و خودروهای برقی تولید می کردند هم آلودگی هوا کاهش می یافت و هم افزایش قیمت بنزین این قدر برای مردم مهم نبود حتی می توانستیم با فروش بنزین ارز وارد کشور کنیم.

3306—0912

چرا به من بازنشسته یارانه کمک معیشتی تعلق نگرفته است. نکند با سرک کشیدن به حساب هایم متوجه شده اند دارایی هایم از ثروت خودشان بیشتر است؟!

عباسی - شهرری(جانباز)

بازنشسته فرهنگی هستم که با یک وانت مخارج زندگی ام را تامین می کنم اما نه سهمیه بنزین به بنده تعلق گرفته و نه کمک معیشتی که در طرح بنزین به اقشار کم درآمد پرداخت کرده اند!

6727—0913

یکی از اقوام که صاحب خانه 4 میلیارد تومانی در آریاشهر تهران است و همه فرزندانش ماشین زیر پا انداخته اند کمک معیشتی را دریافت کرده ولی فلان روستایی بدون هیچ سرمایه ای از این کمک معیشتی دولت محروم شده است. واقعا کدام یک از کارهای این دولت مبنا و اساس دارد؟

بیگ زاده

 پاسخ روابط عمومی تاکسیرانی - تهران

در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه وزین مورخ 1398/8/30 به موضوع «دریافت کرایه بالاتر از نرخ مصوب توسط تاکسی ها در میدان فردوسی و خیابان رازی»

«با تشکر از تماس شهروند محترم به آگاهی می رساند، با عنایت به اینکه نرخ کرایه تاکسی ها با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و الصاق برچسب نرخ کرایه بر روی تاکسی ها انجام می پذیرد، دریافت هرگونه وجه اضافی خارج از نرخ های مصوب تخلف محسوب می شود. شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف صرفا از سوی ناوگان تاکسی تهران مراتب را با ذکر شماره کامل پلاک به سامانه تلفنی 1888 و یا سامانه ثبت تخلفات در سایت 1888 به آدرس http://1888.tehran.ir منعکس و این سازمان را در امر نظارت هرچه بهتر یاری فرمایند.»