آرشیو پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸، شماره ۳۵۷۷
سیاست
۳

الو شرق 88948273

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

تبلیغ های پیاپی مردم را خسته می کند:تبلیغ های پیاپی و طولانی مانند محصولات عالیس مردم را خسته و دل زده می کند. مسئولان صداوسیما به جای اینکه به فکر بالابردن کیفیت سریال ها و فیلم ها و برنامه های تلویزیون باشند، روح و روان و اعصاب مردم را به بازی می گیرند.

بهناز کیایی

 بی نظمی در بازار گل شهید محلاتی: ورود خودروها و موتورسیکلت ها به بازار گل شهید محلاتی (منطقه 14) تهران مشکل ساز شده است. مسئول رسیدگی به این موضوع کیست؟ شهرداری یا هیئت مدیره بازار؟

مهدیه مرادی

نان های بی کیفیت: حال که قیمت نان به ویژه در نانوایی های آزادپز گران شده است، مسئولان با نظارت بر کار نانوایی ها در صورت پخت نامطلوب با آنان برابر مقررات برخورد کنند. گوشه های نان ضخیم و غیرقابل استفاده اند.

فاطمه فرخی پور از تهران

دو سال است بازنشسته سازمان تحقیقات کشاورزی هستم و 14 میلیون از این سازمان بابت تفاوت فوق العاده ویژه طلب دارم. تا سال 94 هر کسی بازنشسته شده، به آنها پرداخت کرده اند، ولی به بازنشسته های 95 و 96 می گویند اعتبار نداریم، به آنهایی هم که پرداخت کردیم حکم دیوان داشتند، شما هم باید شکایت کنید تا پرداخت کنیم، در صورتی که همه می دانند اکثر افراد این سازمان هیئت  علمی هستند و حقوق های بالایی می گیرند و از وضعیت ما خبر ندارند. دخترم تنگی نخاع دارد، ولی هرچه به آنها زنگ می زنم می گویند اعتبار نداریم.

شرق: تلفن این مخاطب عزیز در روزنامه «شرق» محفوظ است

میدان بهارستان را آسفالت کنید: سال های گذشته به دستور شهردار وقت، میدان بهارستان تهران سنگ فرش شد و این کار غیرتخصصی باعث خسارت به خودروهایی که مجبورند از این محل عبور کنند، می شود. از اعضای شورای شهر و شهردار تهران تقاضا داریم میدان بهارستان را آسفالت و از بروز خسارت بیشتر به خودروها جلوگیری کنند. 

سیدحسن میرنبوی