آرشیو دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸، شماره ۳۵۸۰
سیاست
۳

الو شرق 88948273

[email protected] پیامک: 30004699

مسئولان مرتبا اعلام و اظهار می کنند که مبلغ اضافه شده نرخ بنزین تماما به مردم بازگردانده می شود و گران کردن بنزین فقط به خاطر پرداخت آن به بیش از 60 میلیون نفر از مردم کم درآمد بوده است و ربطی به کسر بودجه دولت ندارد! اگر چنین است با یک محاسبه ساده متوجه می شویم که فشار وارد بر مردم بر اثر این افزایش قیمت بنزین با تبعات و عواقب افزایش آن که روی همه کالاها و اجناس و خدمات عمومی خیلی بیشتر از قبل از این افزایش نرخ بنزین بوده و خواهد بود! واقعا بعضی از مسئولان با این ساده انگاری و بی توجهی به افکار عمومی چه فکری می کنند. اکثریت مردم توانایی پرداخت این مبالغ گران را ندارند.

یک مخاطب

ساکن مهرشهر هستم. کارم در زمینه ارز مجازی است و به خاطر قطعی اینترنت تاکنون حدود 56 بیت کوین از دست داده ام. چرا با زندگی مردم این چنین بازی می کنید؟

یک مخاطب

متاسفانه طرح کمک معیشتی که دولت به قریب به 60 میلیون نفر پرداخت کرده، به حقیر و خانواده ام تعلق نگرفته و این در حالی است که خودم بی کارم به عنوان سرپرست و همسرم بازنشسته فرهنگی که قریب به دومیلیون ونیم حقوق بازنشستگی دریافت می کند. مستاجرم، وسیله نقلیه ای به جز دوچرخه ندارم. فرزند دانشجو دارم. اشتباهی صورت گرفته؛ آماده ام آزمون وسع برایم صورت گیرد.

یک مخاطب

بدون واسطه: چرا به جای اینکه رئیس جمهوری درباره برخی مسائل اظهارنظر و به طور مستقیم با مردم صحبت کند، واعظی، رئیس دفتر ایشان سخن می گوید؟ مردم از رئیس جمهوری انتظار دارند بدون واسطه و به طور شفاف حرف بزند تا بیشتر از بیاناتشان استفاده کنیم.  

حسام

عابران پرواز کنند! رفت وآمد در پیاده رو میدان هفتم تیر حدفاصل مقابل کوچه جار شاهرخ با حضور دست فروشان و بساط گستران به سختی انجام می شود. به دلیل اینکه پیاده رو کم عرض است و در دو طرف آن بساط پهن می کنند به نظر می رسد عابران باید پرواز کنند!

مونا