آرشیو چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸، شماره ۷۲۲۰
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

جوابیه

پاسخ سازمان نوسازی شهر تهران نسبت به پیام درج شده در تاریخ 27 آبان ماه 98 با عنوان فروش تراکم دربافت فرسوده. با عنایت به افزایش عوارض صدور پروانه طی مصوبات 2530 و 2567 شورای اسلامی شهر تهران و اجرایی شدن آن در سال جاری در شهر تهران، معاونت شهرسازی شهرداری تهران و سازمان نوسازی در جهت پشتیبانی و حمایت از بافت های فرسوده نسبت به اعمال تخفیفات ویژه تراکمی در فرآیند صدور پروانه تخریب و نوسازی نموده است و هزینه عوارض ساخت و ساز در این بافت ها تقریبا رایگان و با کمترین هزینه صورت می گیرد.

مصطفی مجیدی نسب، سرپرست ارتباطات و امور بین الملل

نظر مردم

عدالت در پرداخت یارانه/ یک شهروند: از مسئولان درخواست داریم درخصوص یارانه بنزین تجدیدنظر کنند. اشخاصی هستند که با وضعیت مالی خوب یارانه می گیرند ولی تعداد زیادی هم هستند که با وجود مستاجر بودن و شرایط نامناسب مالی، یارانه ای به آنها تعلق نمی گیرد. از مسئولان درخواست داریم در جهت عدالت در پرداخت یارانه ها تصمیمی اتخاذ کنند.

معوقات بازنشستگان آموزش و پرورش/ آقای بخشی:  بازنشستگان قبل از سال 90 بابت دریافتی ماهانه خود سخت در فشار هستند و فاصله زیادی با دیگر بازنشستگان دارند که در همسان سازی حقوق خدمات کشوری لحاظ نشده اند. از مسئولین خواهشمندیم به این موضوع رسیدگی کنند.

حمل و نقل عمومی برای ندامتگاه مرکزی تهران بزرگ/ یک شهروند: با توجه به افزایش نرخ بنزین و به علت نبود خطوط اتوبوسرانی شرکت واحد از مترو کهریزک تا زندان تهران بزرگ، خانواده های زندانیان با مشکلات بسیاری روبرو هستند. کرایه بالای سواری های مسافرکش و وضعیت نامناسب مالی خانواده زندانیان، باعث بروز مشکلات اجتماعی بسیاری شده است. از وزیر محترم کشور درخواست داریم نسبت به برقراری خطوط اتوبوسرانی در این مسیر دستور ویژه ای  صادر فرمایند.

تجدیدنظر در سهمیه بنزین/ یک شهروند: از مسئولان درخواست داریم که سهمیه بنزین را بر اساس قیمت خودرو مشخص کنند نه بر مبنای سال ساخت خودرو. حتی اشخاصی که خودروهای گرانقیمت دارند باید بنزین 6 یا 7 هزار تومانی تهیه کنند. در حال حاضر کسی که خودروی میلیاردی دارد با کسی که خودروی 20 میلیون تومانی دارد، سهمیه یکسان دارد. بسیاری از مردم با ماشین های مدل پایین مسافرکشی و امرار معاش می کنند. از مسئولان درخواست داریم در خصوص سهمیه بنزین تجدیدنظر کنند.

مشکل کیفیت پایین آب اهواز/ آقای محسنی: آب شرب اهواز دارای کیفیت بسیار پایین است. مدت بیست سال است که این مشکل حل نشده است. از مسئولان ذیربط درخواست حل این مشکل را داریم.