آرشیو چهار‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۴۶
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

همان کسانی که در این چند سال با سوءمدیریت خود در دولت و مجلس برای مردم مشکل و گرانی به وجود آورده اند امروز می گویند: چرا نظام با اشرار و اراذل که شهرها را به آتش کشیده اند و مردم را کشته اند برخورد کرده است! زهی بی شرمی!

3107—0902

برخی مسئولین دولتی و وکیل الدوله ها در مجلس به جای دلجویی از خانواده هایی که از اغتشاشات آسیب دیده اند و فرزندشان به دست اشرار به شهادت رسیده اند به دنبال اتهام زنی به نیروهای مدافع امنیت و حمایت از اشرار قاتل و تخریب گر هستند. این اقدام خودش مصداق ایجاد ناامنی است.

1700—0936

سران فتنه88 آن قدر گستاخ شده اند که از اشرار حمایت علنی می کنند در صورتی که جنایاتی که به واسطه اقدامات این افراد در سال 88 رخ داد و به شدت تحریم های ظالمانه آمریکا بر علیه مردم عادی ایران افزوده شد، عاملانش همین فتنه گران بودند. ولی بدانند جنب وجوش خائنانه اخیرشان به ضرر خودشان تمام خواهد شد.

3767—0919

ماه هاست مردم مطالبه معیشتی دارند اما برخی نمایندگان مجلس همانند پروانه سلحشوری و... تازه از خواب بلند شده اند! اما به جای رسیدگی به مطالبه مردم به کمک رسانه های معاند وابسته به صهیونیسم مثل من و تو به دنبال فتنه انگیزی اند و در جهت فتنه گری عمل می کنند.

1237—-021

نفرین خدا  بر حلقوم ها و قلم های کثیفی که جای جلاد و شهید را عوض می کنند چشم کورشان را باز کنند و ببینند اوباشی که آنها به دروغ نام مردم بر آنان گذاشته اید چه آتشی که نسوزاندند و چه فرزندانی را که داغدار نکردند!

طباطبایی

همان عده ای که به شهدای مدافع حرم بی مهری می کردند و داعش جنایتکار را دعوت به میز مذاکره می کردند این روزها به حمایت از تفاله های داخلی داعش برخاسته اند!

5620—0922

مظلومیت جمهوری اسلامی تا چقدر که عده ای که عنوان چهره هنری را یدک می کشند و در این نظام به ثروت افسانه ای رسیده اند حال بی شرمانه در حمایت از آشوبگران حادثه اخیر بیانیه صادر کرده اند چرا قوه قضائیه سکوت اختیار کرده است. این نوع آزادی که هرکس هر غلطی خواست انجام بدهد مشروع نیست.

ابوالقاسمی از قم

فتنه ای که در لبنان و عراق به پا کردند مقصد بعدی اش ایران اسلامی بود اما جهانیان دیدند  که بصیرت مردم ایران چگونه فتنه ای که در دو کشور دیگر جان گرفته است را در ایران بی جان کردند و تا نابودی آن از پا نخواهند نشست.

4610—0902

بیش از 300 خودروی شخصی و ده ها مرکز فوریت های پزشکی در کشور توسط تروریست های داعشی سعودی برده استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی به آتش کشیده شد و این نشان از عمق وحشی گری این ددمنشان اجاره ای استکبار در نابودی زیرساخت های اورژانسی و درمانی و مردم دارد. دشمنان لحظه ای از واردکردن ضربه به ما غافل نیستند هرچند مسئولان اجرایی در خوابند! تشکیل بسیج محلات از ضروریات فوری است سازمان بسیج مستضعفین با این اقدام باید در اسرع وقت و به هنگام ضرورت بر سر تروریست ها فرود آید و قبل از اقدام آنهارا سرکوب کند.

گروسی و طاهری

برای پیداکردن دست دشمن در این فتنه  و آشوب ها راه دور نباید رفت. هر چه اتفاق می افتد زمینه آن در داخل فراهم می شود. یک عده به هر دلیلی در داخل پاس می دهند و دشمن با پاس آنان آبشار می زند!

7528—0919

منظور حمایت رهبری از تصمیم گرفته شده توسط سران قوا این نبود که مسئولان مقصر در بد اجرا کردن طرح اصلاح مصرف و قیمت بنزین در حاشیه امن قرار گیرند و با آنان برخورد نشود.

2276—0912

از صحبت های همراه با خنده آقای رئیس جمهور در توجیه اعلام ناگهانی افزایش قیمت بنزین نوعی بی دردی برداشت می شد. چون از چهره رئیس جمهور سر سوزنی حالت ناراحتی از مشکلات به وجود آمده برای کشور و مردم دیده نشد. چرا؟ کاش آقای روحانی می توانست تلخی نگاه مردم را در هنگام شنیدن این اظهارات عجیب و غریب ببیند.

6727—0913

ریاست جمهوری گفتند از افزایش نرخ بنزین اطلاع نداشتند این نشانه دیگری از برابری دولتمردان با مردم در زمینه اطلاع رسانی است. البته ایشان و همکاران شان علاوه بر این قضیه از وضعیت سخت معیشت مردم، سفره های خالی و کوچک شده در دوره صدارت دولت تدبیر، بیکاری جوانان تحصیل کرده ، تعطیلی کارخانه ها که نتیجه عملکرد خودشان است و... هم اطلاعی ندارند!

1648—0915

خدا نگذرد از کسانی که از ملت فقط رای می خواهند ولی در مدیریت و ادای حقوق حقه مردم کمترین توان و اراده را ندارند. بسیاری از مردم نجیب کشور صورت خود را با سیلی سرخ نگه می دارند و دریغ از درک مسئولان اجرایی.

7054—0935

از شورای نگهبان می خواهم اجازه ندهد نااهلان وارد مرحله انتخابات شوند و کشور و انقلاب را به فساد بکشند و به خون مقدس شهدا خیانت کنند.

8495—0911

احترام و علاقه مردم به افراد وابسته به میزان ولایت پذیری آنهاست و ملاک حب و بغض مردم در کشور ولایت است. همان طور که مقام ولایت با کسی عقد اخوت نبسته ملت نیز با کسی عقد اخوت نبسته است؟

وحیدی

اعتراف آقای عراقچی از اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان به اینکه برخلاف برجام، مقاومت جواب داده موجب ناراحتی روزنامه های زنجیره ای و اجاره ای مثل روزنامه شرق شده است. واقعا باید به حال بعضی ها که هیچ تعلق خاطر به میهن خود ندارند تاسف خورد.

6043—0916

آقای لاریجانی در کنفرانس مطبوعاتی خود در تاریخ 98/9/10 گفتند ما از اروپا انتظار داشتیم که از آمریکا بخواهند به برجام پایبند باشد و خودش نیز پایبند باشد! آقای لاریجانی! این خطای راهبردی شما و همفکرانتان بوده است که سال ها کشور را معطل کردید. آمریکا از اروپا جدا نیست. اینها دو روی یک سکه اند و خواهان فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی اند ولی به انفعال شما و همفکرانتان دل بسته اند!

نیک طبع

آقای رئیس جمهور مصاحبه کرده و گفته اند دوسوم بودجه به فروش نفت وابسته است و آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرده بودجه سال آینده بدون تکیه به منابع نفتی بسته می شود. کدام حرف را بپذیریم؟

2977—0933

اخیرا برخی روزنامه های زنجیره ای، سایت ها، احزاب و افراد وابسته به جریان به اصطلاح اصلاح طلب با دست آویز قرار دادن بی تدبیری دولت در گرانی بنزین، تغییر تاکتیک انتقاد و حمله به دولت روحانی به قصد تطهیر خود را در پیش گرفته اند. این تغییر رویکرد قطعا برای فریب مردم در آستانه انتخابات است و مردم فهیم ان شاءالله مجددا فریب اینها را نخواهد خورد.

سیدمجتبی مدائن - تبریز

ما برای جشن عروسی فرزندمان با حداکثر 150 نفر مهمان، توانایی پذیرایی با دو نوع غذا را هم نداریم آن وقت چطور نمایندگان با 4 نوع غذا در یک وعده، از مردم و اسلام هم دم می زنند! به خدا واجب است نامه های حضرت امیرالمومنین علی (ع) خطاب به کارگزاران حکومتی را به در و دیوار مجلس آویزان کنند تا هر روز ملاحظه کنند.

1883—0912