آرشیو سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸، شماره ۳۵۸۱
سیاست
۳

الو شرق 88948273

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

چرا یارانه ام را قطع کرده اند: مدتی است یارانه نقدی ام را قطع کرده اند و هنوز بسته های حمایتی هم به حسابم واریز نشده است. علت این موضوع چیست؟ برای اعتراض کدهای اعلام شده را وارد گوشی می کنم، اما میسر نیست!

علیرضا سلامت

مشکلات طرح های نیمه تمام: ساکنان خیابان 17 شهریور به خاطر طرح های نیمه تمام مشکلات فراوانی را تحمل می کنند. یکی از طرح ها خیابان قیام است که مدت هاست ساکنان خاک وخاشاک محل را تحمل می کنند. چرا شهرداری برای تسریع در ساخت وسازها هیچ کار درخورتوجهی انجام نمی دهد؟

مهدیه مرادی

بازنشستگی اجباری و خانه نشینی! چرا برخی مدیران به جای منطق متوسل به زور می شوند و از قدرتشان برای بازنشستگی و خانه نشینی کارگران استفاده می کنند؟ این گونه شیوه مدیریت در کشور ما جای بسی تعجب و تاسف دارد. وقتی نظارتی بر کار مدیران نباشد، بیش از این نمی شود

انتظار داشت!

نهرها و جوی ها محل انباشت زباله نیست: متاسفانه عده ای به جای اینکه زباله ها را در مخازن زباله بیندازند، آنها را در نهرها و جوی ها سرازیر کرده و باعث مسدودشدن و مشکلات فراوانی در خروج آب ها می شوند و در پی این بی مبالاتی کارگران خدمات شهری مجبورند برای روان سازی آب ها و جلوگیری از خروج آب به پیاده روها، خانه ها و مغازه های مردم تلاش مضاعفی انجام دهند. امید که این گونه مسائل بیشتر 

اطلاع رسانی شود.

عاطفه کاوه

مشکل تهیه دارو: بیمارانی که ام اس دارند، باید داروهایشان تکرار شود. متاسفانه پس از تمام شدن داروها وقتی به داروخانه ها مراجعه می کنند، بدون نسخه جدید به آنها دارو نمی دهند و این مسئله باعث شده بیماران با پرداخت ویزیت و معطلی زیاد به پزشکان معالجشان مراجعه کنند. از مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقاضا داریم مشکل بیماران را رفع کنند.

امیر ملاجعفر