آرشیو چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸، شماره ۳۵۷۶
سیاست
۳

الو شرق 88948273

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

چند روز پیش به جایگاه پمپ بنزین مراجعه کردم که ببینم چقدر بنزین در کارت سوختم مانده است. دفعه بعد که رفتم بنزین بزنم، دیدم چهار لیتر آن کم شده است. از مسئول جایگاه سوال کردم، گفت هربار که کارت را وارد می کنید، کارمزد کم می شود! یعنی برای اینکه من بفهمم چقدر در کارت سوختم مانده، باید کارمزد از من کم شود؟ امیدوارم پاسخی برای این کارشان داشته باشند.

یک مخاطب

در هیچ کجای دنیا نمی توان کشوری را یافت که مردم آن کشور وقتی صبح از خواب بیدار می شوند متوجه شوند که قیمت ضروری ترین سوخت آنها، یعنی بنزین ناگهان سه برابر شده است؛ آن هم بدون اطلاع قبلی، ناگهانی و کاملا غافلگیرکننده و باوجود قول وقرارهای مسئولان که قبلا هرگونه افزایش قیمتی را در این شرایط سخت مالی و اقتصادی مردم تکذیب کرده بودند! مردم ایران نجیب، فداکار، وطن دوست، مهربان، انسان دوست، طالب صلح و آرامش و آزادیخواه هستند که در تاریخ چندهزارساله این را ثابت کرده اند؛ امیدوارم راه حل های مناسب و عملی پیدا شود.

محمود بلیغیان

سریال بی محتوا: سریال «فوق لیسانسه ها» که هرشب ساعت 20:45 از شبکه سه پخش می شود، بی محتوا و بی کیفیت است. حیف از هزینه هایی که بابت این گونه سریال ها می شود.

شیوا احمدی

مشکلات قطع اینترنت: رانندگان خودروهای اینترنتی به دلیل قطع اینترنت بی کار شده اند. تا کی قرار است رانندگان و بسیاری از مردم مشکلات قطع اینترنت را تحمل کنند؟

عرفان

خسارت: عده ای با تخریب ایستگاه های اتوبوس، مخازن زباله و اموال عمومی، خسارت سنگینی به شهرداری منطقه 14 وارد کرده اند. مسئول جبران خسارات کیست؟

فرقانی

شهردار گرگان در دسترس نیست! چرا شهردار گرگان از ساخت جوی آب و آسفالت یا موزاییک محله ما به نشانی گرگان، خیابان شهدا، لاله ششم، بن بست یکم میخچه گران این شهر خودداری می کند و در دسترس نیست؟

 جرجانی