آرشیو چهار‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۴۱
حوادث
۱۹

دام سیاه برای شاخ اینستاگرام

جوان مسافربر که قصد ربودن یکی از شاخ های اینستاگرام را داشت، با فرار طعمه اش ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار جام جم، اواخر فروردین ماه امسال، دختر جوان به نام الناز با مراجعه به پلیس ادعا کرد که یک راننده مسافرکش در اتوبان آزادگان قصد ربودنش را داشته و او را مورد ضرب و شتم شدید قرار داده است.

الناز در تشریح ماجرا به پلیس گفت: «سوار ماشین مسافرکش شده بودم. صفحه شخصی من در اینستاگرام، مخاطبان زیادی دارد و به نوعی شاخ اینستاگرامم. راننده من را شناخته بود. وقتی وارد اتوبان شد، فهمیدم که از مسیر خارج شده است. وقتی از او علت کارش را پرسیدم، به من فحاشی کرد و گفت ساکت باشم. با التماس از او خواستم اجازه دهد پیاده شوم. گفت خیلی وقت است دلش می خواسته من را به دام بیندازد. بعد با چاقو تهدیدم کرد و به من سیلی زد. وقتی سرعت ماشینش کم شد، از فرصت استفاده کردم و خودم را از ماشین به بیرون پرتاب کردم. او پیاده شد و با کتک زدن و کشیدن موهایم سعی داشت دوباره من را سوار ماشین کند. در آن نزدیکی یک مهندس و  پنج کارگر افغان مشغول کار بودند که رفتار او را دیدند و با چوب دنبالش کردند و من را نجات دادند.»

مهندس جوان در تایید حرف های دختر جوان شهادت داد و شماره پلاک خودروی متهم را در اختیار پلیس قرار داد و متهم دستگیر شد. او به ماموران گفت: «من قصد بدی نسبت به الناز نداشتم. از مدت ها قبل او را در فضای مجازی می شناختم و به او علاقه داشتم. آن روز فقط می خواستم با او حرف بزنم. اما یکدفعه او داد و بیداد راه انداخت.»

پزشکی قانونی آثار ضرب و جرح روی بدن الناز را تایید کرد و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.

متهم روز گذشته در شعبه پنجم در دفاع از خود در برابر اتهام آدم ربایی گفت:«من قصد آدم ربایی نداشتم و اتهامم را قبول ندارم. اگر او راست می گوید، در جایی از مسیر من پیاده شدم و بنزین زدم. در همان زمان این خانم فرصت فرار داشت.»

زن جوان گفت: «موقع بنزین زدن من هنوز از نیت متهم خبر نداشتم.» دادگاه بعد از شنیدن دفاعیات متهم و وکیلش برای صدور رای وارد  شور شد.