آرشیو پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸، شماره ۹۶۵۰
سیاسی
۲

خبر

وزیر کشور: هر کسی خود را در تراز مجلس می بیند برای داوطلبی نام نویسی کند

وزیر کشور گفت: هر کسی خود را در تراز مجلس می بیند، برای داوطلبی نام نویسی کند.به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، عبدالرضا رحمانی فضلی با بیان اینکه هر کسی خود را در تراز و معیار های مجلس شورای اسلامی می بیند حتما برای داوطلبی نمایندگی مجلس ثبت نام کند گفت: مراجعه داوطلبان برای نام نویسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه روز نخست خوب بود.وی با تاکید بر اینکه ثبت نام داوطلبان در این سه روز نسبت به مدت مشابه دوره قبل در سال 94، افزایش خوبی داشته است تصریح کرد: خواهش و تقاضایم این است هر کسی خود را در تراز و معیار های مجلس شورای اسلامی برای مردم می بیند و علم، تجربه و توان را طبق فرموده مقام معظم رهبری دارد، حتما بیاید ثبت نام کند.رحمانی فضلی اضافه کرد: این افراد حتما ثبت نام کنند تا مردم هم از توان، تجربه و علم آنان در بهبود وضع کشور، تدوین قوانین درست و انجام نظارت های صحیح قانونی استفاده کنند.

با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شد؛ انتصاب نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد

حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد منصوب کردند.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام آقای سیداحمدرضا شاهرخی(دامت افاضاته)

نظر به پایان مسئولیت جناب حجت الاسلام آقای میرعمادی و با تشکر و قدردانی از زحمات ایشان در این سال ها، جنابعالی را که خود برخاسته از میان همان مردم و شناخته شده و متعلق به آن منطقه می باشید به نمایندگی خود در استان لرستان و امامت جمعه شهر خرم آباد منصوب می کنم. خاطره وفاداری صادقانه مردم شجاع آن استان به انقلاب و نظام اسلامی و راه مستقیم امام بزرگوار هرگز از ذهنیت کشور و ملت زدوده نخواهد شد. حضور جنابعالی ان شاءالله باید به تقویت این ایمان خالص و حمایت از جوانان مومن و ایجاد فضای سلامت معنوی و محبت اسلامی بینجامد. بهره گیری از فرزانگان حوزه و دانشگاه توصیه موکد اینجانب است. توفیقات شما را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

سیدعلی خامنه ای

13 آذر 1398