آرشیو پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۴۲
فرهنگ: سینما و تئاتر
۱۱

بازنشستگی برای باچان!

منبع: تایمز آو ایندیا

اظهارات تازه آمیتاب باچان باعث ناراحتی هواداران و شگفتی تحلیلگران سینمایی هند شده است. بازیگر 77ساله و کهنه کار بالیوود در گفت و گوی تازه ای از خستگی حرف زد و بحث بازنشسته شدن را پیش کشید. او در این مصاحبه گفت: «بدنم و روحم به من می گویند که دیگر وقت بازنشستگی است.» بیان همین یک جمله سروصدای بسیار زیادی در هند به پا کرده است.

منتقدان و اهالی سینما می گویند اظهارات باچان را باور نمی کنند و او طرحی برای خانه نشین شدن ندارد. خانواده بازیگر هم در این درباره سکوت کرده و حاضر به گفت و گو با رسانه ها نشده اند. بحث بازنشستگی باچان در شرایطی مطرح شده که رسانه ها در چند هفته اخیر خبر از حضور مداوم او در بیمارستان داده اند. با آن که بازیگر اعلام کرد برای یک چکاپ معمولی و همیشگی به بیمارستان مراجعه کرده، اما کمتر کسی این حرف را باور کرد.

باچان هم اکنون بیش از چهار فیلم جدید سینمایی را آماده اکران عمومی دارد و قرارداد بازی در حداقل پنج فیلم دیگر را هم امضا کرده است. همکاران باچان که بیشتر از هر کس دیگری او را سر صحنه فیلمبرداری ملاقات می کنند، بر سلامت او تاکید دارند و می گویند نشانه ای از بیماری و کهولت سن در او دیده نمی شود! او همین روزها راهی چند کشور اروپای شرقی می شود تا در صحنه هایی از فیلم تازه اش «چهره» بازی کند. این درام دلهره آور روانکاوانه درباره چند روانکاو کهنه کار است که در هتلی دورافتاده در کنار هم جمع می شوند تا یک بازی روانکاوانه خطرناک را آغاز کنند.