آرشیو چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸، شماره ۳۵۸۲
سیاست
۳

الو شرق 88948273

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

می خواستم از طریق این ستون از ستوان دوم آقای حبیب عامری تشکر کنم، به دلیل صبوری و پاسخ گویی در کارهای من. برای انجام کاری دو ماه پیگیری و دوندگی کردم، ولی ایشان کارم را به سرعت انجام دادند.

یک مخاطب

از آنجایی که بسیاری از کارمندان و کارگران تا دیروقت سر کار هستند و با توجه به گرانی بنزین و افزایش استفاده شهروندان تهرانی و همچنین ساکنان شهر کرج از خطوط مترو، از مدیرعامل محترم مترو و اعضای شورای شهر تقاضا دارم ساعت کار خطوط مترو را حداقل به مدت یک ساعت افزایش دهند.

محمد از تهران

داستان پرآب چشم اعلام اشتباه ایستگاه های مترو دیگر مسئله ای عادی شده است و گهگاه مردم با صدای بلند نام ایستگاه را اعلام می کنند تا کسی اشتباه پیاده نشود. آیا مسئولان مترو مورد به این سادگی را حل نمی کنند.

یک مخاطب

علت اصلی آلودگی هوا اتومبیل ها هستند و حال که نرخ بنزین چندبرابر شده، وقت آن است که صداوسیما و رسانه ها با پوششی وسیع، مردم را به استفاده نکردن از ماشین شخصی ترغیب کنند و دولت کمی از درآمد بنزین را به توسعه اتوبوسرانی و مترو اختصاص دهد و خودروسازها مجبور شوند، ماشین های برقی بسازند.

میرعالی

تنبیه بدنی چرا؟ رفتارهای غیرحرفه ای برخی معلمان با دانش آموزان باعث شده در فضای مجازی و سپس در رسانه ها بازتاب منفی داشته باشد. ضعف‎های مدیریتی و آموزشی و پرورشی کشور ما باعث شده گاهی شاهد تنبیه بدنی دانش آموزان باشیم و با اینکه هرگونه تنبیه در مدارس منسوخ شده، باز تنبیه تکرار می شود. برای پیشگیری از این کار زشت چرا وزارت آموزش و پرورش مجازات سخت تری در نظر نمی گیرد؟ یک فرهنگی نباید باعث دل زدگی دانش آموزان از تحصیل شود. تا کی باید شاهد تنبیه بدنی دانش آموزان عزیز باشیم؟

عرفان از تهران