آرشیو پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۴۲
ورزش
۴

فوتبال اروپا

اختلاف زیدان و پرز بر سر پوگبا

زیدان از مدت ها پیش به دنبال این است که پل پوگبا را به رئال ببرد تا خط میانی تیمش را تقویت کند. اما حالا روزنامه مارکا گزارش داده که زیدان بر سر این موضوع با مدیران رئال به اختلاف خورده است. بنا به گزارش این روزنامه، پرز حاضر به پرداخت مبلغی نجومی برای جذب این ستاره فرانسوی نیست. گفته می شود منچستر با رقمی کمتر از 150 میلیون یورو حاضر به فروش هافبک فرانسوی خود نیست. در این میان گفته می شود فان دبیک، هافبک آژاکس و کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام گزینه های اصلی مدیران رئال هستند.

سیمئونه به دنبال کاوانی

اتلتیکو مادرید در ابتدای فصل با خریدن ژائو فلیکس امیدوار بود خط حمله تیمش در پی از دست دادن گریژمان، قدرت قبل را داشته باشد. اما این تیم در فصل جاری لالیگا مشکل گلزنی دارد و در 15 بازی قبلی خود فقط 16 گل به ثمر رسانده است. به همین دلیل سیمئونه به دنبال یک مهاجم جدید برای تیمش است. به گزارش روزنامه آس، این مربی آرژانتینی از مدیران روخی بلانکو خواسته که ادینسون کاوانی را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرند. کاوانی در فصل جاری بعد از حضور مائورو ایکاردی، جایگاه خود را به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب پاری سن ژرمن از دست داده است. این بازیکن تا تابستان سال 2020 با تیم فرانسوی قرارداد دارد.

قرعه کشی کوپا آمه ریکا انجام شد

رقابت های کوپا آمه ریکا 2020 مشترکا به میزبانی آرژانتین و کلمبیا در تابستان سال آینده برگزار می شود. بر همین اساس، قرعه کشی این مسابقات روز گذشته انجام شد. ترکیب گروه ها به این ترتیب است: گروه یک: آرژانتین، بولیوی، شیلی، اروگوئه،پاراگوئه، استرالیا / گروه دو: کلمبیا، برزیل،ونزوئلا، اکوادور، قطر و پرو. دیدار افتتاحیه را آرژانتین و شیلی در ورزشگاه مونومنتال آرژانتین برگزار خواهند کرد.

روزبه در رادار ترابزون اسپور

رسانه های ترکیه از تلاش باشگاه ترابزون اسپور برای یک خرید دیگر از باشگاه استقلال و فوتبال ایران خبر می دهند. ترابزونی ها که پیش از این تجربه خوبی از خریدهای ایرانی خود از جمله مجید حسینی داشتند این دفعه یکی دیگر از ارکان تدافعی این فصل استقلال را نشانه رفته و قصد دارند روزبه چشمی را جذب کنند. بنابر گزارش سایت گازتادامگا ترکیه، این باشگاه قصد دارد در پنجره زمستانی دو هافبک به جمع نفراتش اضافه کند که یکی از آنها روزبه چشمی است.