آرشیو شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۴۸
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

یاد و خاطره شهادت دانشجویان شهید در حماسه ضد آمریکایی 16آذر سال 1332 را گرامی می داریم. به تقی زاده ها و تئوری پردازهای ذلت و بزک کنندگان آمریکا یادآور می شویم عرصه دانش و دانشگاه هیچ گاه از حضور دانشجویان انقلابی خالی نخواهد شد. انقلاب اسلامی زنده است و به خواست خداوند به رغم دشمنی های آمریکا پیش خواهد رفت.

0609—0915

حال نوبت ما مردم است که در انتخابات مجلس حساب افراد و جریانات سیاسی که در این مدت اقتصاد و تولید کشور را زمین زدند و با این خیانت بستر فتنه اخیر را فراهم ساختند از صحنه تصمیم گیری کشور کنار بزنیم و زمینه روی کارآمدن نیروهای انقلابی را برای پیشرفت کشور فراهم کنیم.

9590—0914

با توجه به اینکه عده ای افراد معلوم الحال خدمات و رشادت های ناجا را در غائله اخیر زیر سوال می برند شایسته است وزارت کشور و دستگاه های دلسوز و رسانه ها از خدمات ناجا تقدیر نمایند که به وظیفه خود در اغتشاشات عمل کردند.

ابوالقاسمی- قم

جهیزیه زوج خانی آبادی را که توسط مزدوران استکبار در اغتشاشات اخیر سوخت، باید نماینده آنها سلحشوری بدهد که شده مدافع تمام قد این جانیان داعشی وطنی. آیا نباید دستگاه های قضایی امنیتی رد امثال او را بگیرند؟

وحیدی

شورای هماهنگی اصلاح طلبان با احزاب چند نفره و اقماری خود با اینکه بسترساز این اغتشاشات بوده اند دست پیش گرفته اند تا پس نیفتند و با بی شرمی تازه طلبکار نیز شده اند.

6043—0916

چرا از سلبریتی ها مالیات نمی گیرند؟ نکند برای دوم اسفند نیاز به حضور گرمشان دارند؟ لعنت بر تبعیض ناروا.

0583—0935

نزدیک انتخابات چرا افرادی که نقشی در جهت دهی صرفا احساسی و جنجالی آرای برخی مردم به سوی خاص دارند از لطف دولت برخوردار و از پرداخت مالیات معاف می شوند؟!

2909—0912

اظهارات بدون پشتوانه قانونی معافیت مالیاتی هنرمندان توسط آقای نوبخت نشانه مناسبی از به پایان رسیدن عمر برخی جریانات فکری می باشد.

4065—0913

چرا بنده که کارمند اجاره نشین هستم باید مالیات بدهم ولی هنرمندان صاحب درآمدهای میلیاردی از پرداخت مالیات معاف هستند؟

8452—0918

بنده معلم هستم و ماهیانه دو میلیون و 500 هزار تومان حقوق می گیرم. چرا دولت از من معلم مالیات دریافت می کند ولی کسی که برای برگزاری یک کنسرت درآمد میلیاردی دارد از پرداخت مالیات معاف است.

0028—0914

چرا یک نظرسنجی از مردم نمی شود تا ببینند نظر مردم در خصوص معافیت سلبریتی ها از پرداخت مالیات چیست؟ این نظرسنجی حائز اهمیت است چون باید دید نظر مردم چیست که از درآمد ماهیانه کارگران ابتدا مالیات کسر شود اما از درآمد میلیاردی سلبریتی ها مالیاتی گرفته نشود!

0207—0910

آقای نوبخت! وظیفه سازمان برنامه و بودجه تنظیم بودجه سالانه کشور است و کار مالیاتی با وزارت اقتصاد و امور دارایی است. همین دخالت های بی جاست که کشور را به این روز درآورده است.

سوری

ملت شریف ایران، لطفا به این سخنان دولتمردان در این هفت سال توجه کنید: رئیس جمهور: ما خزانه را خالی تحویل گرفتیم! دکتر ظریف: دشمن می تواند با یک بمب تمام هسته ای ما را نابود کند! ترکان: ما جز آبگوشت بزباش در هیچ صنعتی حرفی برای گفتن و هنری نداریم! آخرین اظهارات (98/9/11) جهانگیری معاون اول رئیس جمهور: دشمن تمام گلوگاه های اقتصادی کشور را بسته است! این اظهارات طایفه ای ژن های برتر است که هم خلاف واقع است و هم مایه امیدواری دشمن! پس این همه صادرات به کشورهای همسایه چگونه انجام گرفته است! امید است در تتمه پرخسارت این دولت بیشتر از این ملت را تحقیر نکنند!

نیک طبا

از دستگاه قضایی درخواست می شود قبل از اینکه نجومی بگیران حرامخور بخواهند از کشور فرار کنند، حقوق ملت را از حلقوم آنها بیرون بکشد و نگذارد به این سادگی این به قول آقای نوبخت ذخیره های نظام، حقوق ملت را بربایند و متواری شوند.

طورانی- جانباز

نظر آقای علی اکبری امام جمعه موقت تهران باید اجرایی گردد که گفتند «اعتراضات مردم در 900 پایگاه نمازجمعه در کشور به وسیله مسئولین شنیده شود» پیامبر اعظم(ص) هم در مسجد صدای مردم را می شنیدند و... البته وظیفه ذاتی مسئولان هم رفع مشکلات مردم باید باشد نه صرفا فراهم کردن مکان اعتراض.

فاطمه رضوی

از موضع گیری های انقلابی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در کنگره شهدا بسیار خوشحال شدم امیدواریم با ورود تفکر بسیجی به عرصه های اجرایی و مدیریتی جریان غرب گرا که همواره ناکارآمدی خود را به اثبات رسانده به حاشیه رفته و کشور پیشرفت بکند.

2012—0917

در طی 4 سال گذشته بازنشستگان، معلمان و اقشار دیگری به دلیل مشکلات مختلفی جلوی در مجلس تجمع می کردند. برخی از نمایندگان مجلس چرا آن روزها به دنبال شنیدن صدای آنان و حل مشکلات این اقشار زحمت کش نبودند و حالا که به پایان عمر این مجلس نزدیک می شویم به یادشان افتاده است که مجلس در راس امور است؟!

غفوریان

اصلا نباید منتظر باشید دستگاه دیپلماسی ما سفیر امارات را به وزارت امورخارجه احضار کند تا پاسخگوی نقش کشورشان در حمله به کنسولگری ما در عراق باشند! آخر ما اگر ده ها بار قرارداد می بندیم اگرچه دشمنان زیر قرارداد بزنند و ما شدیدا سرگرم قرارداد جدیدی با خیانت کنندگان به قرارداد قبلی هستیم و هیچ فرصتی برای این قبیل کارها نداریم! ما صلح طلبیم و ما خیلی خوبیم!

0079—0911

مستندی از حمله 40 نفر از اشرار به یک تیم چهارنفره بسیجیان در مرز شرقی کشور پخش شد. بسیجیان حقوق شان زیر یک میلیون تومان بود ولی به دلیل عشق به میهن و اسلام در دفاع از مرز جانفشانی می کردند.

9149—0910

عناصر نفوذی در دولت، معیشت مردم را گروگان گرفته اند تا با مستاصل ساختن ملت و فشار اقتصادی کشور را تسلیم آمریکا بکنند ولی غافلند که ملت دست شان را خوانده است.

8313—0919

دولت گران فروشان را جریمه می کند اما نهادهای دولتی مثل تعزیرات و سازمان حمایت از مصرف کننده و... در مقابل گران فروشی ایران خودرو، سایپا و دخانیات و... سکوت می کنند. شاید لازم باشد قوه قضاییه راز این سکوت معنادار را برملا کند.

6091—0912

آذر 96 شرکت پارس خودرو، اقدام به پیش فروش خودرو کرده است اما تا به امروز خودرویی تحویل ثبت نام کنندگان نشده است! درخواستم از آیت الله رئیسی، کمک به ما مالباختگان است.

3862—0919

با هیچ توجیهی هزینه معاینه فنی را 70 درصد افزایش داده اند؟ دولتی که می خواهد مانع افزایش قیمت ها شود چرا خودش اقدام به افزایش قیمت ها می کند؟ 22 هزار تومان به 37 هزار تومان افزایش یافته است.

8712—0912