آرشیو شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۴۳
زندگی
۱۳

حق با شماست

#مترو-پله- برقی

اردلان از تهران:  از مسوولان مترو درخواست می شود نسبت به نصب پله برقی در ایستگاه محمدشهر کرج اقدام فوری کند.

#فاضلاب-بو

شهروندی از تهران: هر زمان که در تهران باران می بارد، فاضلاب آپارتمان ما که به شبکه فاضلاب شهری متصل است، بوی بسیار نامطبوعی می گیرد. بوی بدی که این روزها باردیگر در تهران به مشام رسید ممکن است به فاضلاب شهری مربوط باشد.

#ترفند - یارانه

اخلاقی از تهران:  بهتر است دولت محترم نسبت به شناسایی افرادی که هیچ سندی به نام خودشان نیست و به نام افراد خانواده شان است و با این ترفند همچنان یارانه دریافت می کنند، دقت بیشتری کند.

#افزایش - نقدینگی

فنایی از ارومیه: پرداخت کمک هزینه سبد معیشتی به مردم باعث افزایش نقدینگی و تورم می شود و امیدوارم دولت برنامه بهتری برای کمک به مردم داشته باشد.

#یارانه - کارمند

زندی از لرستان:  چرا یارانه کارمندان دولت و حقوق بگیران که درآمد آنان شفاف است حذف می شود ولی یارانه کسبه مشاغل آزاد و سرمایه داران حذف نمی شودو پرداخت یارانه به این افراد همچنان ادامه دارد.

# سبد- معیشت

فاطمی از تهران: بعد از اعتراض در سامانه شکایات عدم دریافت سبد معیشتی، یک پیام کوتاه از وزارت رفاه با متن «تا یک ماه دیگر بررسی و اطلاع رسانی خواهد شد» برایم ارسال شد. به نظر می رسد دولت علاقه ای به جواب دهی به شهروندان ناراضی ندارد.

#کارت - ملی

سلطانی از تهران:  بیش از هفت ماه است منتظر دریافت کارت ملی جدید هستم، ولی تاکنون خبری از آن نشده است.چرا؟

# فروش - خودرو

 شهروندی از تهران: ایران خودرو پیش فروش فوری برای روز شنبه، ساعت 11 را اعلام کرد. ما راس ساعت 10 و 55 دقیقه به سایت این شرکت مراجعه کردیم و اعلام شد ظرفیت پر شده است. چرا!