آرشیو پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۸، شماره ۳۵۸۳
سیاست
۳

الو شرق 88948273

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

دوندگی برای اعلام مفقودی کارت ملی هوشمند! کارت ملی هوشمندم مفقود شد. برای گرفتن المثنی به اداره ثبت احوال محل سکونتمان مراجعه کردم، گفتند باید به شرکت پست مراجعه کنم. به شرکت پست منطقه 15 رفتم، 30 هزار تومان گرفتند و گفتند برای احراز کد ملی و کدپستی به ثبت احوال مراجعه کنم. همین کار را انجام دادم، در اداره ثبت احوال هم 10 هزار تومان گرفتند و پس از دریافت استعلام به شرکت پست مراجعه کردم، مسئول رسیدگی به این موضوع گفت یک ماه تا چهل روز اگر کارت ملی هوشمندتان پیدا شد با شما تماس می گیریم. اگر در این مدت تماس نگرفتیم، مراجعه کنید! این کارها فقط برای اعلام مفقودی و چاپ یک آگهی در روزنامه کار و کارگر بود. به گمانم همه هزینه هایی که پرداخت کردم مربوط به صدور کارت المثنی است. درحالی که چاشنی مفقودی کارت ملی هوشمند و اثرات آن است و به نظر می رسد افرادی مانند من که در نگهداری اسناد و مدارک شخصی شان سهل انگاری می کنند باید تاوان آن را با پرداخت پول و هزینه های اضافی و رفت و آمدهای بی مورد تحمل کنند! چرا مردم را سرگردان می کنند؟     علی اکبر فرقانی

چراغ راهنمای دکور! پایین تر از میدان شهدا مقابل خیابان های شهید کاظمی و کابلی با اینکه چهارراه است و چراغ راهنما هم دارد، اما چراغ کار نمی کند و دکور است. این مسئله باعث بی نظمی و حوادث ناگوار رانندگی می شود. از مسئولان ذی ربط تقاضای تعمیر چراغ راهنما را داریم.

محمدجواد آبیاری از تهران

مسئولان و دولتمردان اعلام می کنند که برای جبران گران شدن بنزین و تبعات آن و کم کردن فشار مالی از روی دوش مردم، ماهانه مبلغ 55 هزار تومان به حساب بانکی هر فرد واجد شرایط و تمام افراد کم درآمد واریز می شود و به همین منظور با انتشار جدولی متفاوت با گفته خودشان، بعدا معلوم شد این مبلغ کمتر از مبلغ 55 هزار تومان برای هر نفر است. همچنین اینکه بسیاری از مردم کم درآمد از این جمعیت 60 میلیون نفری از کل جمعیت بیش از 80 میلیون نفری، پس از پایان سه مرحله ای اعلام شده، این مبلغ را دریافت نکرده اند و هیچ پیامکی هم برای آنها ارسال نشده است! واقعا مسئولان چه فکری می کنند که این چنین دوپهلو سخن می گویند و برخلاف وعده های خود عمل می کنند!؟ 

یک مخاطب