آرشیو یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸، شماره ۹۶۵۲
ورزشی
۱۱

گوناگون

رسن:  به صدر جدول برمی گردیم

 هافبک عراقی تیم پرسپولیس گفت: سه سال قهرمان قاطع لیگ ایران بودیم و امسال هم به طور حتم به صدر بازمی گردیم.بشاررسن درمورد دیدار سرخپوشان برابرگل گهرافزود: هیچ حریف آسانی درلیگ حضورندارد و هدف ما هم درهیچ مسابقه ای فرق ندارد. برای برد به میدان خواهیم رفت.     

بسکتبال با ویلچر برنزی شد

 درآخرین روزازرقابت های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا، اقیانوسیه درتایلند، تیم ملی ایران با نتیجه 66 بر 55 مقابل تیم ملی ژاپن به پیروزی رسید و نشان برنزاین رقابت ها را ازآن خود کرد.    

دنیزلی از تراکتور جدا شد

 دنیزلی پس از توافق با مالک و مدیرعامل باشگاه تراکتور رسما از جمع سرخپوشان جدا شد.با توجه به فشردگی مسابقات، درحال حاضر تا زمان انتخاب سرمربی جدید، هدایت فنی تراکتور به احد شیخ لاری، سرپرست تیم سپرده شده است.    

 گلایه قهرمان جهان

قهرمان وزنه برداری جهان نسبت به امکانات اردویی و تغذیه تیم ملی وزنه برداری گلایه کرد وگفت: وضعیت اصلا المپیکی نیست.علی هاشمی افزود: ازوزیر ورزش و صالحی امیری گلایه دارم و انتظار دارم دراین شرایط که نزدیک المپیک هستیم بیشترمدیریت کنند و شرایط بهتری را برای ما فراهم کنند .    

 حکم داورزنی به شهابی

 داورزنی رئیس فدراسیون والیبال با ابلاغ حکمی، مدیر کمیته ارتباطات را درفدراسیون منصوب کرد.به این ترتیب اژدر شهابی ازاین پس، برکلیه امور مربوط به روابط عمومی وروابط بین الملل، تشریفات وامورمسافرت ها نظارت مستقیم خواهد داشت.    

بازگشت رئال مادرید به صدر

شاگردان زیدان موفق شدند دردیدار مقابل اسپانیول به برتری برسند و به صدر جدول لالیگا رسیدند.رئال مادرید با 34 امتیاز و یک بازی بیشتر بالاتر از بارسلونا 31 امتیازی صدرنشین لیگ اسپانیا شد.     

 دایی : فعلا  مربیگری نمی کنم

سرمربی تیم پیشین تیم سایپا پیشنهاد هدایت تراکتوررا قبول نکرد.

علی دایی گفت: ده روزقبل با من برای قبول هدایت تراکتورصحبت کردند اما با توجه به مشکلات شخصی نتوانستم پیشنهاد آنها را قبول کنم. من اززنوزی وهمین طورمدیران باشگاه تراکتورتشکرمی کنم اما متاسفم که نتوانستم پیشنهاد آنها را بپذیریم.