آرشیو یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۴۹
ورزشی
۹

اخبار ورزش جهان

ستاره آژاکس با رئال بست

روزنامه هلندی مدعی شده دنی فان دبیک قراردادش با رئال مادرید را رسمی کرده و البته فعلا تصمیم گرفته شده که این قرارداد رسانه ای نشود.

دنی فان دبیک در تاریخ یکم جولای 2020 بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید خواهد بود. این ادعای روزنامه هلندی دتلگراف است. گفته می شود 3 طرف دخیل در این انتقال یعنی رئال مادرید، آژاکس و خود فان دبیک تصمیم گرفتند این قرارداد فعلا رسانه ای نشود، اما در بسیاری جهات قرارداد رسمی شده است.او بازیکنی است که مادرید مدت ها بازی هایش را بررسی می کرده و به دنبال جذبش بوده است. فان دبیک از سن 9 سالگی در آژاکس بوده و توانسته به تیم اصلی راه پیدا کند.

ملاقات رونالدو و بوفون با دو کودک زلزله زده

دو ستاره تیم فوتبال یوونتوس در اقدامی تحسین برانگیز با دو کودک زلزله زده ملاقات کردند. جان لوئیجی بوفون و کریستیانو رونالدو در اقدامی جالب و تحسین برانگیز با دو کودک زلزله زده آلبانیایی که از زلزله اخیر آلبانی جان سالم به در بردند، اما خانواده شان را در این زلزله از دست دادند، در شهر رم ملاقات کردند. ادی راما، نخست وزیر آلبانی برای تحقق رویای این دو کودک 7 و 10 ساله که طرفدار تیم یوونتوس هستند، آنها را به رم آورده بود و مقدمات ملاقات این دو با یوونتوسی ها را فراهم کرد. وی در تشریح ماجرا گفت: وقتی برای ملاقات با آنها به بیمارستان رفتم، از آئورلین (یکی از این دو کودک) پرسیدم که «چطور از پنجره خانه به بیرون پریدی؟» که او در جواب به من گفت «من عاشق کریستیانو رونالدو هستم و به خاطر او بود که از پنجره به بیرون پریدم».   رونالدو در این ملاقات پیراهن امضا شده ای را به آئورلین داد و بوفون هم پیراهن امضا شده ای را به آلسیون، برادر بزرگتر او داد. این دو کودک زلزله زده آلبانیایی با دو اسطوره خود عکس های یادگاری هم گرفتند.