آرشیو یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۴۴
فرهنگ: سینمای جهان
۱۲

آره یا نه؟!

منبع: موویز

در حالی که مارتین اسکورسیزی رسما مارس 2020 را به عنوان زمان شروع کار فیلمبرداری «قاتلان گل ماه» اعلام کرد، هنوز معلوم نیست لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو در آن بازی خواهند داشت یا نه. از سال 2017 صحبت تولید این درام جنایتکارانه و پررمزوراز مطرح بوده و بسیاری این پرسش را مطرح می کردند که اسکورسیزی چه زمانی کلید فیلمبرداری آن را می زند.

قاتلان گل ماه برای نمایش عمومی در 2021 آماده خواهد شد. منابع نزدیک به فیلمساز می گویند او سخت در تلاش است تا وقت آزاد دی کاپریو و دنیرو را به گونه ای تنظیم کند که آنها را در فیلمش در مقابل هم قرار دهد. هر دو بازیگر از جمله بازیگران مورد علاقه فیلمساز هستند که قبل از این در تعداد زیادی از فیلم های او حضور داشته اند.

فیلمنامه اقتباسی قاتلان گل ماه براساس داستان جنجالی دیوید گران نوشته شده و ماجراهای تلخ مربوط به کشف منابع نفتی در منطقه زندگی سرخپوستان اوگاسه را دنبال می کند.

 به دنبال کشف نفت در این محل، اهالی سرخپوست منطقه یکی بعد از دیگری به شکل مشکوکی به قتل می رسند. یک مامور اداره پلیس آمریکا برای تحقیق درباره ماجرا به این محل می رود و با حقیقت تلخ و وحشتناکی روبه رو می شود.