آرشیو یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۴۴
ورزش
۱۷

کولاکوویچ: کدام روزهای پرافتخار را می گویید؟ !

در روز معرفی همکار خوبمان اژدر شهابی به عنوان مدیر کمیته ارتباطات فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران رودرروی خبرنگاران نشست. جمله های منتخب کولاکوویچ را بخوانید:

 اعضای کادر فنی در بهترین نوع روابط هستند و هیچ مشکلی در میان مربیان تیم ملی وجود ندارد. در تمام دوران حضورم در تیم ملی، روابط خوبی با دستیارانم داشته ام. همکارانم امروز از بلگراد به تهران می آیند.

 برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک نیاز به آماده سازی دقیق است. شش بازیکن در لیگ های خارجی داریم. 14 بازیکن را باید انتخاب کنیم و در نهایت به 8-9 نفر نهایی برسیم و برای این کار نیاز به اردوی مناسب داریم. قرار بود تا 18 دسامبر لیگ ایران ادامه داشته باشد؛ اما زمانی که داورزنی آمد، تصمیم گرفت مسابقات زودتر تعطیل شود که فکر می کنم تصمیم درستی بود.

 نیاز است که همگی ایثار کنیم و قربانی بدهیم تا به هدفمان برسیم. تعطیلی لیگ داخلی خودش نمونه ایثار است. فکر می کنم آسیب بزرگی ایجاد نخواهد شد.

 شما خبرنگاران می گویید داورزنی گفته حال والیبال خوب نیست. شما درباره روزهای گذشته حرف می زنید. از شما می پرسم منظورتان کدام روزهای باشکوه است؟ ما امسال به مرحله نهایی لیگ ملت ها صعود کردیم. لهستان نه در لیگ ملت ها قهرمان شد نه در قهرمانی اروپا؛ اما آنقدر که از تیم ما انتقاد شد، از تیم لهستان انتقاد نشد.