آرشیو دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۴۵
زندگی
۱۳

حق با شماست

# بنزین - بدقولی

جمعی از شهروندان: مگر قرار نبود هیچ کالایی بعد از افزایش قیمت بنزین گران نشود و دولت جلوی گرانی را بگیرد؟ مجوز افزایش قیمت تا 4 درصد توسط دولت نمونه دیگری از اهمیت ندادن به مردم است.

 # فیلم - تکرار

غفوری از تبریز: متاسفانه صداوسیما در روزهای تعطیل و آخر هفته فیلم تکراری و درجه دو پخش می کند، این درحالی است که یکی از سرگرمی های خانواده ها تلویزیون است و انتظار می رود برنامه و فیلم های بهتری پخش شود.

 # رمز - بی مصرف

نجفی از تهران: یکی از معایب رمز یک بار مصرف این است که اگر شهروندی تلفن همراه خود را گم کند یا سرقت شود به راحتی اطلاعات بانکی وی لو می رود و با ارسال رمز یک بار مصرف از طرف بانک به صورت پیامکی، خیلی راحت حساب آنها خالی می شود.

 # شهرک - ابریشم

توکلی شهمیرزادی از کرج: شهرک ابریشم کرج حدود 7000 ساکن دارد، ولی فاقد امکانات اولیه مانند آب شرب مناسب، فضای سبز، مراکز خرید و... است و متاسفانه با وجود پیگیری های فراوان، رسیدگی به این شهرک صورت نگرفته است.

 # صندلی - اتوبوس

شمشادی از تهران: طرح تازه اتوبوسرانی برای فروش صندلی کارشناسی نشده است، چون اتوبوس ها قابل برنامه ریزی نیست.

جوابیه

در پی درج پیامی در روز سه شنبه مورخ 5/9/1398 با عنوان «تاکسی مسافربر» مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: این سازمان پس از سهمیه بندی بنزین، برای خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان محترم، نسبت به شیفت بندی تاکسی های خطوط، پیگیری تاکسی های کم کار و غایب و استفاده از ظرفیت تاکسی های ون کمکی در ساعات پیک مسیرهای پر مسافر اقدام کرده است. شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی ناوگان تاکسی تهران مراتب را با ذکر کامل پلاک به سامانه تلفنی 1888 منعکس و این سازمان را در امر نظارت هر چه بهتر یاری کنند.