آرشیو سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۵۱
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

واقعا چرا شیطان بزرگ در عراق و سوریه از گروهک های تکفیری داعشی حمایت می کند و در ایران از اصلاح طلبان؟! چه مشترکات و سنخیتی بین این دو جریان وجود دارد؟!

8688—0938

زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست که عده ای تحت عنوان وکیل و وزیر به سفره دشمنان چشم بدوزند و از این طریق ضمن ویژه خواری از کیسه مردم به تدریج به اپوزیسیون نظام تبدیل شوند.

9160— 0911

یکی از مقام های دولتی آمریکا گفته اگر از داخل ایران راهنمایی نمی شدیم نمی توانستیم تحریم ها را مانند الان به شکل نفس گیر به اجراء بگذاریم.

3107—0902

منافقین جدید به نظرم از منافقین دهه اول به مراتب خطرناک ترند. اگر اسلحه آن ها بیش از 17 هزار نفر را به شهادت رساند این ها میلیون ها نفر را با ترفندهای گوناگون، فریب داده و گمراه ساخته اند و آرزوهای شیطان بزرگ و غرب را برآورده می سازند.

2977—0933

اینکه آمریکا با دانشمند ایرانی آن برخورد غیرانسانی را می کند ولی عده ای مدعی هنرمندی  را تحویل گرفته و به آنان جایزه می دهد دلیل بر این است که آمریکایی ها دنبال مزدور هستند. برای دشمن سرسپردگی مهم است نه علم و فضیلت اشخاص.

5107—0913

به سلبریتی های زیاده خواهی که صدا و سیما را تحریم کرده اند باید گفت امیدواریم بعد از چند سال همانند آن خواننده حامی فتنه 88، پشیمان نشوید و به غلط کردن نیفتید!

عسگری

همان افراد سرسپرده سیاسی که اغتشاشات فتنه بنزین را در داخل هدایت می کردند حال صحبت از ضرر و زیان وارده به اقتصاد مردم در اثر قطع شدن اینترنت در روزهای آشوب می کنند. آنان بدون شک برای فتنه آفرینی در آینده برنامه دارند مسئولین امر و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور باید هوشیار باشند.

ابوالقاسمی

خیانتی از این بالاتر وجود ندارد که آمریکا با متحدان غربی خود و دلارهای نفتی عربستان و امارات با راه انداختن آشوب در داخل کشور اقدام به تخریب و آتش کشیدن مراکز دولتی و عمومی کرده و تعدادی از هموطنان را به قتل برساند ولی عده ای مدعی اصلاح طلبی یا هنرمندی در دفاع از جنایت بیگانگان اقدام به صدور بیانیه کرده و جای جلاد و شهید را تغییر بدهند.

6043—0916

کسانی که نمی دانند برج میلاد کجاست با حقوق دو سه میلیونی باید مالیات بدهند ولی کسانی که چندبار در ماه در اجرای برنامه در برج میلاد درآمدهای میلیاردی دارند از پرداخت مالیات معافند. این است معنی عدالت مدعیان اصلاح طلبی!

2628—0913

بیانیه هنرمند نماها در دفاع از فتنه آمریکایی که ضامن صدور ویزای آن ها به آمریکا و غرب است ماهیت ضد مردمی و سرسپردگی آن ها را به خوبی آشکار کرد.

6043—0916

آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور  با چه انگیز ه ای اقدام به حذف دریافت مالیات از هنرمندان جامعه کرد؟

8612—0912

رئیس جمهور در روز ارائه بودجه 99 به مجلس اظهار می دارد بودجه عمرانی شش برابر سال 92 شده است! اما اشاره ای به هزینه های عمرانی که طی 2-3 سال اخیر سر به آسمان ساییده است نمی کند!

2274—0912

شرایط خاصی برای ثبت نام کاندیداهای مجلس وجود دارد اما بدیهی است تاییدشان نیازمند نهایت دقت و بررسی است چرا که پای حفظ دین و نظام و آرمان های متعالی شهدای گرانقدر در میان است. به فرمایش امام راحل(ره)؛ «من در میان شما باشم یا نباشم نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.»

6263—-0938

ای کاش با این تورم و گرانی دولت حساب ویژه ای برای کمک معیشتی به خانواده های کم درآمد و ضعیف جامعه مثل مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) باز می کرد. چرا که انصافا با این اوضاع بسیار دشوار است که بتوان با مخارج حداقلی هزینه های زندگی را رتق و فتق کرد.

9239—0922

بحث تغییر و تعویض سرمربی تیم های فوتبال  کشور از ملی تا باشگاهی هرازگاهی شدیدا مورد بحث محافل ورزشی و مطبوعات و رسانه های گروهی قرار می گیرد. ولی مبالغ هنگفت میلیاردی که در این شرایط اقتصادی کشور به عنوان دستمزد مربی خارجی پیشنهاد می کنند، همیشه فدراسیون و باشگاه های فوتبال را بدهکار به آنها نموده است، به طوری که پس از رفتن هم مبالغ کلانی را از کشور ما طلبکار می شوند و کار به شکایت و وکیل و فیفا و مراجع رسیدگی به تخلف و نقض قرارداد به بهانه اخراج قبل از پایان قرارداد کشیده می شود. با وجود مربیان خوب داخلی چه اصراری بر مربی خارجی وجود دارد؟!

محمود بلیغیان

دولت اعلام کرده که به کارت سوخت وانت های دوگانه 100 لیتر سوخت اضافه شده اما تا به این لحظه به همان میزان قبل در کارت های سوخت شارژ شده است!

2716—-041

دولت 6 سال است شعار خصوصی سازی می دهد اما سهم بودجه شر کت های دولتی در بودجه 99 نشان می دهد دولت هیچ عزمی برای خصوصی سازی نداشته است!

2298—0919

سهم بودجه 99 برای تولید نامشخص است و نشانه ای از حمایت از تولیدات داخلی در آن مشاهده نمی شود.

0291—-0918

هر اقدامی که دولت در طی این 6 سال گذشته انجام داده و کیهان نسبت به آن اقدام دولت، نقدی کرده است حالا یکی پس از دیگری خود دولتی ها دارند به صحیح بودن آن نقدهای دلسوزانه اعتراف می کنند بدون این که به خاطر توهین هایی که به آن منتقدان کرده بودند عذرخواهی کنند!

1237—-021

آقای عراقچی به صراحت اعتراف کرد که تعامل با غرب نتیجه نداشت و برعکس گفتمان مقاومت جواب داده است. عرضم این است که روزنامه های زنجیره ای چرا این اعتراف به حق را تیتر نکردند؟ معلوم می شود که گردانندگان این روزنامه ها سر و سری با خارج و خارجی ها دارند که از دستاوردهای مقاومت در منطقه خوشحال نیستند.

3867—0933

شایسته است پزشکان، دکتر جباری جراح مغز را الگوی مشی خویش قرار دهند و سعادت آخرت خود را با دستگیری از مردم در دنیا تضمین کنند. ما از خدای بزرگ طول عمر با عزت و سلامتی برای وی و خانواده اش را

خواهانیم.

9762—0917 و 2842—0910 و 2846—0935 و 6960—0936

 روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی

در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه مورخ 98/8/27 با عنوان «بهسازی جاده ورامین به چرمشهر» ضمن سپاس از انعکاس دیدگاه ها و نقطه نظرات هموطنان و ظرفیت ایجاد شده برای پاسخگویی به مردم، به آگاهی می رساند در محور مذکور علاوه بر عملیات راهداری جاری و مستمر که همه ساله و به صورت پیوسته انجام می گیرد، با ابلاغ و تخصیص اعتبار لازم نسبت به تعریض بهسازی و روکش آسفالت قطعه ای از مسیر به طول حدود شش کیلومتر اقدام شده است و تعریض و بهسازی باقیمانده مسیر نیز در دست برنامه ریزی و پیگیری می باشد که در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، اقدام لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

 پاسخ شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)

در پاسخ به مطلب مندرج در روز شنبه مورخ 98/09/09 با موضوع «راه اندازی ایستگاه های مولوی، قیام، 17شهریور، شهید محلاتی و نبرد از خط 7 مترو می تواند کمک زیادی به کم شدن ترافیک بکند»، ضمن سپاس از شهروند محترم در پاسخ نسبت به این شکایت اعلام می دارد که «در صورت تامین منابع مالی طبق جدول برنامه ریزی، راه اندازی ایستگاه مولوی پایان آذرماه، ایستگاه های محلاتی و قیام پایان سال جاری، ایستگاه 17 شهریور پایان تیرماه 99، ایستگاه نبرد یا آهنگ پایان شهریور سال 99 انجام خواهد شد.»