آرشیو سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸، شماره ۹۶۵۴
ورزشی
۱۱

خبر

مسی همچنان گل می کارد

اگرچه لیونل مسی از همین حالا نیم نگاهی به بازنشستگی دارد اما جادوی وی تا ابد باقی خواهد ماند و او این موضوع را با هر بازی ثابت می کند.تازه ترین نمایش مسی مقابل رئال مایورکا که شامل یک هت تریک طلایی بود، دستیابی چند آمار باورنکردنی را برای وی مقدور کرد.ستاره آبی اناری ها در32 سالگی، چهار بازی ابتدایی فصل لالیگا را از دست داد اما هم اکنون با 12 گل برترین گلزن فصل جاری لالیگا بوده و از بنزما سبقت گرفته است؛ کریم 11 گلی را که به ثمر رسانده در جریان 14 بازی ثبت کرده و این رقم برای مسی 10 بازی است.

پیروزی با ارزش فولاد

تیم فولاد با برتری یک بر صفر مقابل پارس جنوبی به رده چهارم جدول صعود کرد و در جمع مدعیان قرارگرفت. والی تنها گل این دیداررا درون دروازه حریف جای داد و سه امتیاز شیرین را برای تیمش به ارمغان آورد.

استقلال صدرنشین ماند

تیم فوتبال استقلال که تاریخی ترین روزخود را سپری کرد درهفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر درحالی که سرمربی نداشت برابر تیم پیکان به تساوی رسید اما همچنان صدرنشین ماند. دیدار تیم های فوتبال استقلال و پیکان دیروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.در این دیدار که تیم استقلال بدون سرمربی کارش را آغاز کرد، مهدی قائدی دردقیقه 9 و وریا غفوری در دقیقه 59 برای استقلال گل زدند و فراز امامقلی در دقیقه 33 و حسین پورامینی در دقیقه 93 دروازه حسینی را باز کردند.استقلال با این تساوی 26 امتیازی شد و برای دومین هفته متوالی صدرنشین رقابت های لیگ برتر باقی ماند. تیم فوتبال سپاهان 25 امتیازی است و دررده دوم قرار دارد.