آرشیو سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸، شماره ۹۶۵۴
ورزشی
۱۱

گوناگون

 ورزش روسیه نقره داغ شد

آژانس جهانی ضددوپینگ، ورزش روسیه را برای چهار سال از حضور در تمامی رقابت های ورزشی محروم کرد. آژانس ضددوپینگ محرومیت سنگینی برای ورزش روسیه اعمال کرد و تمامی تیم های این کشور حق حضوردرهیچ رقابت بین المللی را برای چهارسال ندارند و به این ترتیب روسیه درجام جهانی دوره بعد یعنی قطرونیزالمپیک توکیو والمپیک زمستانی پکن غایب خواهد بود.    

 نویر در مونیخ می ماند

دروازه بان باسابقه تیم فوتبال بایرن آماده عقد قراردادی جدید با مونیخی هاست. مانوئل نویر آماده است تا سال 2023 با سرخپوشان همکاری کند.    

  تبریک سرخپوشان به شجاع

مدیریت باشگاه پرسپولیس واعضای تیم پرسپولیس انتخاب گل شجاع خلیل زاده به عنوان گل فصل لیگ قهرمانان آسیا را به خلیل زاده تبریک گفتند.    

  تساوی مدعیان قهرمانی

 دیدارحساس تیم های شهرخودرو و سپاهان در حالی با تساوی  یک بر یک به اتمام رسید که داور دردو صحنه، برخورد توپ به دست بازیکنان سپاهان را پنالتی تشخیص نداد.با این نتیجه، سپاهان 25 و شهرخودرو 24 امتیازی شدند.    

 تراکتور در شهرآورد  باخت

 ماشین سازی با شکست تراکتوردرشهرآورد تبریز، جای این تیم را دررده هشتم جدول گرفت.تیم های ماشین سازی وتراکتوردرچارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر دیروز به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان خطیبی دست به کاربزرگی زدند و همشهری خود را در شهرآورد  با حساب دو بر صفر شکست دادند.    

رکورد دروازه بان بارسلونا

 تراشتگن دروازه بان آلمانی بارسلونا رکورد جالبی تا به اینجای فصل ازخود ثبت کرده و درتعداد پاس گل بالاتر از رونالدو، هازارد، رویس و فلیکس قرارگرفته است.    

یاری : به فتح جام آسیا می اندیشیم

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: زمان زیادی برای آماده سازی تیم ملی جهت حضور در جام ملت های آسیا از دست رفته است اما با این وجود دنبال کسب سومین جام قهرمانی هستند. تیم ایران تیرماه 99 در جام ملت های آسیا شرکت می کند. ایران دردو دوره قبلی این مسابقات عنوان قهرمانی را به دست آورده است و به دنبال کسب سومین جام است. شهناز یاری در مورد وضعیت بازیکنان  گفت: تاکنون دو مرحله اردو برگزار کردیم. همه تیم ها درگیر لیگ هستند و شرایط پرفشاری را تجربه می کنند. متاسفانه لیگ امسال تعداد زیادی مصدوم و آسیب دیده داشته که این به ضررتیم ملی است.