آرشیو سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۴۶
حوادث
۱۹

دام سیاه مربی نقاشی برای پسر 11 ساله

مربی میانسال نقاشی که به بهانه طراحی روی بدن شاگرد خود، بارها او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، در دادگاه کیفری اتهام خود را انکار کرد.

به گزارش خبرنگار جام جم، خرداد امسال خانواده نوجوان 11 ساله ای به نام آرتین با مراجعه به کلانتری خلیج فارس شکایت خود را علیه مربی نقاشی پسرشان به اتهام چند بار آزار و اذیت مطرح کردند. پسر 11 ساله در اولین اظهارات خود به پلیس گفت: «از مدت ها قبل زمانی که کلاس ما تمام می شد، مربی از من می خواست در کلاس بمانم تا با من بیشتر تمرین کند. من هم به حرف او گوش می دادم و یک روز او به من گفت می خواهد روی بدنم تمرین طراحی کند. می گفت باید در مسابقات طراحی روی بدن شرکت کند و اگر برنده شود جایزه می گیرد. فکر می کردم راست می گوید و به حرفش گوش دادم، اما من را مورد آزار و اذیت قرار داد. بارها این اتفاق تکرار شد و من می ترسیدم موضوع را به خانواده ام بگویم، اما بالاخره به خاطر ناراحتی زیادم از این موضوع، ماجرا را به پدرم اطلاع دادم.» با اطلاعاتی که آرتین در اختیار ماموران قرار داد، مربی نقاشی دستگیر شد.

او در تحقیقات مقدماتی به قاضی پرونده گفت: «قبول دارم که چند بار روی کمر آرتین نقاشی کشیدم، اما هیچ نیت بدی نداشتم و او را مورد آزار و اذیت قرار ندادم. هر بار هم که می خواستم روی بدن او تمرین نقاشی کنم با میل و رغبت خودش بود و من او را وادار به این کار نمی کردم.»  روز گذشته جلسه محاکمه مربی نقاشی با حضور شاکی انجام شد. متهم در دادگاه در دفاع از خود، حرف های قبلی اش را انکار کرد و گفت: «تمام ادعای شاکی کذب محض است. من هرگز روی بدن او تمرین نقاشی انجام ندادم و اتهام آزار و اذیت او را قبول ندارم.»

قضات دادگاه بعد از شنیدن دفاعیات متهم و وکیلش برای صدور رای وارد شور شدند.