آرشیو سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۴۶
حوادث
۱۹

قتل هولناک مرد جوان در خلیج فارس

همزمان با کشف جسد مرد جوانی که با ضربه های چاقو از پای در آمده بود، پلیس جنایی پایتخت مردی را به عنوان مظنون بازداشت کرده است.

به گزارش خبرنگار جنایی جام جم،ساعت 11 صبح دیروز -دوشنبه- یکی از ماموران کلانتری خلیج فارس با  رحیم دشتبان، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تلفنی تماس گرفت و خبرداد مرد 24 ساله ای  به قتل رسیده و جسد او در بیابان های اطراف محله خلیج فارس افتاده است. در این مرحله بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی این جنایت در محل حاضر شدند. بررسی های اولیه نشان داد مرد جوان براثر ضربه های مرگبار چاقو کشته و سپس گردنش بریده شده است. او اموالی همراه نداشت که نشان دهد قربانی سرقت شده باشد.  

 با هماهنگی  قضایی، جسد این فرد برای مشخص شدن هویت وی به پزشکی قانونی منتقل شد. در جریان تحقیقات تیم جنایی پلیس آگاهی مشخص شد 9 ساعت از مرگ این فرد می گذرد و به نظر می رسد او در مکان دیگری به قتل رسیده و عامل یا عاملان جنایت، جسد او را در این محل رها کرده باشند.  ماموران به تحقیق از فردی پرداختندکه جسد را یافته بود که او در تحقیقات پلیسی گفت: در حال عبور از بیابان های اطراف محله خلیج فارس بودم. مردی را دیدم که آنجا افتاده است. گمان کردم شاید معتاد است و خوابیده. چند بار صدایش کردم اما پاسخگو نبود. بنابراین به وی نزدیک وبا صحنه عجیبی رو به رو شدم. او با ضربه های چاقو به قتل رسیده بود. بعدبا پلیس تماس گرفتم و موضوع را خبردادم.  ماموران  به تحقیقات میدانی  ادامه دادند و توانستند هویت مقتول را به دست آوردند. با مشخص شدن هویت وی و تشکیل پرونده قضایی در شعبه دهم  بازپرسی دادسرای جنایی تهران، تحقیقات پلیس جنایی از خانواده مقتول آغاز شد تا این که پی بردند او با فردی اختلاف هایی داشته است؛ بنابراین این فرد شناسایی و ساعاتی بعداز کشف جسد به عنوان تنها مظنون این جنایت بازداشت شد. تحقیقات از وی در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.