آرشیو چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۵۲
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

از صدا و سیما درخواست می شود تعهداتی که رئیس جمهور و نمایندگان چند سال قبل به مردم دادند و حال منکر آنند را از رسانه ملی پخش کند تا هم ببینند و هم بیایند پاسخ بدهند. قضاوت را هم به مردم واگذار کنند.

6696—0912

سخن رئیس جمهور اذعان به این واقعیت بود که آمریکا و اروپا در برجام بر سر دولت تدبیر کلاه گذاشته اند. با این وصف، چرا هنوز دست از برجام بدفرجام برنمی دارند و آن را یک افتخار تلقی می کنند؟ چرا حاضر نیستند به خاطر این کلاه گشاد از ملت عذرخواهی کنند.

سروی و قاضی از قم

انتخابات مجلس در اسفند ماه امسال بزرگترین تجلی عزت و قدرت نظام اسلامی در مقابل دشمنان است باید تلاش کرد و دقت به خرج داد که افراد چند چهره و غرب زده به خانه ملت راه پیدا نکنند.

6263—0938

کشور حکم خانه را برای مردم دارد و دستگاه های مقننه و مجریه مستاجران این خانه اند. اگر در برهه ای مردم با کم دقتی مستاجران خوبی را برنگزیدند و چوب اعتماد به آنها را خوردند باید در انتخابات بعدی با بصیرت و دقت نسبت به انتخاب بهترین ها گام بردارند و مستاجران صادقی بیابند که در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد. نظامی که زیربنایش خون پاک بهترین جوان هاست.

8886—0930

همان طور که حضرت آقا بارها فرمودند، فتنه خط قرمز است، بر شورای محترم نگهبان فرض است که از تایید افراد آلوده به فتنه گری پرهیز نماید. همچنین کسانی که میلیاردی هزینه می کنند تا رای بخرند و به کرسی مجلس تکیه زنند تنها به فکر تامین هزینه های تبلیغاتی خویش خواهند بود نه به فکر منافع مردم.

1543—0903 و 8495—0911

از اول انقلاب در تمام انتخابات ها حضور فعال داشته ام. حاصل تجربه های این دوره طولانی برای بنده این است که همه دلسوزان نظام وظیفه دارند با روشنگری کاری کنند که دشمنان در فریب افکار عمومی در انتخابات ناکام شده و مردم موفق به تشکیل مجلس و سپس دولت انقلابی بشوند.

7196—0901

نشاندن تصویر دانشمند برجسته و به گروگان گرفته شده کشورمان در کنار جاسوس امنیتی دشمن، هنری است که از گردانندگان روزنامه ایران (رسانه دولت) برمی آید. همان مدعیان سواد و درک و فهم!

1156—0939

جریانی که نزدیک به سه دهه به تناوب و با فریب افکار عمومی مقدرات کشور را در اختیار گرفته و با تمام توان در تضعیف ارزش ها و مقدسات کوشیده باید پاسخ بدهد که چرا دشمنان یعنی آمریکا و اروپا مدام از این جریان در داخل کشور حمایت کرده و می کنند.

نیک نام

آیا دولت آقای روحانی با حذف مالیات بر درآمد هنرمندان به دنبال استفاده ابزاری آنان در انتخابات سرنوشت ساز آینده نیست؟

2977—0933

اختلاف میان اصلاح طلبان یک دعوای زرگری است زیرا هر جا که منافعشان به همراه اربابان خارجی شان در خطر باشد با یکدیگر ائتلاف می کنند اما هر جا که منافع ملی در میان باشد برای به خطر انداختن آن، متفقا شروع به عوامفریبی می کنند.

8040—0919

عجیب این است که اغلب نمایندگان راحت طلب این دوره که زمینه ساز بسیاری از مشکلات و مفاسد بوده اند خجالت نکشیده برای نمایندگی دوره بعد نیز ثبت نام کرده اند! عرض می کنیم بار گناه خویش را سنگین تر نکنند و از شهدای انقلاب قدری حیا بکنند.

5385—0911

تهرانی ها هنوز منتظر عملی شدن وعده های دولت و مجلس مبنی بر تحویل اتوبوس و واگن قطار به ناوگان حمل و نقل عمومی هستند. اگر بصیرت باشد همین خلف وعده های پی در پی کافی است که در انتخابات آینده خانه تکانی شروع شود. همه باید دست به دست یکدیگر بدهیم و برای حل مشکلات، مجلس و دولت انقلابی و کارآمد بر سر کار بیاوریم.

0049—0911

تا کی مردم انقلابی و متعهد کشورمان باید چوب نابخردی و سوءمدیریت جریان غربزده و لیبرال را بخورند؟

شنائی - دامغان

یکی از تئوریسین های اصلاح طلبان که با آشوب به خواسته خطرناک انحلال دولت نرسیده، حال در مصاحبه ای در روزنامه زنجیره ای... نظریه انحلال دولت و برگزاری زودهنگام انتخابات را مطرح می نماید! به این بانیان بی تدبیری های کنونی و مدعیان پرسروصدا باید گفت حنای شما دیگر در نزد ملت بزرگ و بصیر ایران رنگی ندارد!

8886—0930

درست است که باب ثبت نام متقاضیان نمایندگی مجلس وزارت کشور باز است ولی کسی که نه تخصصی دارد نه تعهدی و نه سابقه مدیریتی چگونه می خواهد به مجلس قانونگذاری وارد شود؟ مجلس جای افراد متعهد متخصصی است که بدانند چه قانونی برای نیاز جامعه ضرورت دارد و چه قانونی مضر است و توان نظارت بر کار اجرایی دولت داشته باشد نه مثل امروز که وکیل الدوله ها، دولت را رها کرده اند و یا قانونی وضع کرده اند که دست دولت را باز بگذارند که بدون زمان بندی پس از 5 سال به صورت ناگهانی بخواهند قیمت بنزین را به 90 درصد قیمت فوب خلیج فارس برساند و در نهایت بی تدبیری یک شبه اقدام به افزایش بنزین کند و این همه خسارت به بار آورد.

3942—0912 و 2842—0910و 8712—0912

دولت در اوج اغتشاشات اعلام کرد که به 60 میلیون نفر از افراد جامعه بابت افزایش قیمت بنزین نفری 55 هزار تومان پرداخت خواهد کرد. حال که وضعیت آرام شده با یک چرخش، صحبت از حذف بعضی از شهروندان می کنند. مگر مردم بازیچه مسئولان هستند؟

2143—0913

مردم عراق باید هوشیار باشند. اگر چنانچه نیروهای حشدالشعبی که موفق به سرکوب داعش شدند در این کشور تضعیف بشوند آمریکا و تکفیری های وابسته به آمریکا بر سرنوشت آنان مسلط شده و به هیچ کس رحم نخواهند کرد.

5364—0912

در پرداخت یارانه سوخت، کسی که 5 دستگاه خودرو دارد یا کسی که هیچ خودرویی ندارد چه تفاوتی با هم دارند؟ چرا هم اولی پنج سهمیه سوخت یارانه ای می گیرد و هم هر دو به یک اندازه یارانه نقدی می گیرند؟ دولت چگونه به شناسایی نیازمندان اقدام کرده که باز 7 میلیون واجد شرایط دریافت یارانه سوخت برایشان اقدام نشده است؟ چرا گاهی افراد متمول دارای چند واحد آپارتمان و درآمدهای چند میلیاردی از یارانه سوخت بهره مند هستند ولی افراد مستاجر، بیکار، بدون درآمد و... یارانه برایشان واریز نشده است؟

معلم زاده

بالاخره مشخص شد که شکایت های پی درپی دولتی ها از کیهان بی دلیل نبوده است. زیرا کیهان بارها نسبت به کلاه گشادی که دشمنان می خواهند بر سر ملت بگذارند به دولتی ها هشدار می داد اما پاسخ آنان شکایت علیه کیهان و شکستن قلم هایی بود که نقد منصفانه و دلسوزانه می کردند!

3767—0919

به رئیس جمهور عرض می کنم تلاش گسترده شما طی بیش از 6 سال برای به کرسی نشاندن برجام و تامین خواسته دشمنان محقق شد حال دیگر ملت راضی به زحمت شما نیست در این مدت کمتر از 2 سال فقط روزی چند ساعت در دفترتان حضور فیزیکی داشته باشید و از تصمیم های ناگهانی به جد بپرهیزید تا کارها به پیش رود.

3475—0936

مسئولین امر از جمله آقای رئیس جمهور می گویند دشمن از 2 سال قبل نقشه آشوب را کشیده بود اگر چنین است این آقایان چه می کردند چرا مانع گسترش شرارت اشرار در کشور نشدند و جلوی آن همه خسارت سنگین را نگرفتند؟

8895—0919

جانبازان برای تهیه 4 قلم دارو بین هلال احمر در شرق قم و تایید آن توسط بنیاد در غرب قم چندین کیلومتر پاس کاری می شوند و آخرالامر هم نتیجه ای نمی گیرند. چرا؟

5054—0253

 پاسخ روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی

«در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه مورخ 98/8/27 با عنوان «وضعیت نامناسب محور کهریزک- واوان» ضمن سپاس از انعکاس دیدگاه ها و نقطه نظرات هموطنان و ظرفیت ایجاد شده برای پاسخگویی به مردم، به آگاهی می رساند در محور مذکور که بخشی از کمربندی دوم تهران می باشد، علاوه بر عملیات راهداری جاری و مستمر که همه ساله و به صورت پیوسته توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران انجام می گیرد. برگزاری فرایند مناقصه و انتخاب پیمانکار به منظور بهسازی و روکش آسفالت و تعریض قسمتی از مسیر در دست پیگیری و انجام است که متناسب با اعتبارات تخصیصی، عملیات مذکور اجرا خواهد شد.»