آرشیو چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۵۲
اخبار کشور
۱۱

جلیلی در دانشگاه شهید بهشتی: می گویند اگر لازم باشد مجددا مذاکره خواهیم کرد /مگر دفعات قبلی که لازم دیدید، چه فرجامی به ارمغان آوردید؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برجام سند و الگویی از مدل رفتار طرف مقابل است و تعارض میان ادعا، عمل و انتظاراتی که مطرح می کند را به خوبی نشان می دهد؛ هم آمریکایی ها و هم اروپایی ها با وقاحت تمام و با آنکه تعهدات خود را زیر پا گذاشتند، همچنان انتظارات بیشتری را از ایران طلب میکنند.

سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسمی به مناسبت روز دانشجو، در جمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی(ره) تهران با اشاره به واقعیت امروز تقابل دولت آمریکا با اراده ملت ایران، خاطرنشان کرد: امروز دشمن به صراحت اعلام می کند که فشارحداکثری بر ملت ایران را اعمال کرده است اما بدتر از این فشار دشمن آنست که کسانی

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.