آرشیو چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۴۷
ورزش
۴

پروفسور فقط نیمکت تیم ملی را می خواهد

پاسخ منفی برانکو به تراکتور

بعد از جدایی مصطفی دنیزلی از تیم فوتبال تراکتور همه نگاه ها به گزینه های دم دستی باشگاه بود. برانکو ایوانکوویچ یکی از این گزینه هاست که در ابتدای فصل از سوی نماینده باشگاه تراکتور با او مذاکرات کاملی انجام شده بود اما در نهایت طرفین برای شروع همکاری به نتیجه نرسیدند و این همکاری شکل نگرفت. با این حال برانکو همچنان گزینه باشگاه بود. پس از آن که جدایی دنیزلی از تراکتور قطعی شد، واسطه ای از سوی باشگاه برای شروع دوباره مذاکرات با برانکو تماس هایی برقرار کرد.

 سرمربی پیشین پرسپولیس که فاتح سه دوره اخیر لیگ برتر بود، در پاسخ به این تماس ها، موضوع مهمی را مطرح کرد. او گفت: «نمی توانم فعلا جوابی به این پیشنهاد بدهم. دلیلم کاملا مشخص است. از پرسپولیس به فیفا شکایت کرده ام و تا زمانی که تکلیف این پرونده روشن نشود، با هیچ تیم ایرانی دیگری مذاکره نمی کنم.»

او به تمام پیشنهادات خود پاسخ منفی می دهد و می گوید تا وقتی پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس بسته نشده، امکان ندارد پیشنهاد دیگری را بپذیرد. حالا هم در بحث با تراکتور، این موضوع را تکرار کرد تا بتواند با ایجاد فشارهای داخلی، به طلب خود از پرسپولیس برسد. تا وقتی پولی نگیرد، حتی به ایران هم سفر نمی کند. از سوی دیگر، تراکتور پول های کلان و سرمایه قدرتمندی در اختیار دارد، اما این که آنها حاضر می شوند برانکو را با شرایط جدید پیدا کرده و مذاکرات را دنبال کنند یا نه، هنوز مشخص نیست. برانکو قبلا گفته بود حوصله افتادن در مسائل حقوقی را ندارد ولی حالا که کار به اینجا رسیده، با تمام وجودش راهی فیفا می شود و قدرت وکلایش را به کار می گیرد تا حقوق و غرامت خود از پرسپولیس را دریافت کند.