آرشیو شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۵۴
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

سخنگوی دولت می گوید، هرکس رئیس جمهور می شد وضعیت خیلی بدتر می شد مردم باید خوشحال باشند! آری باید مردم خوشحال باشند که دائم پرونده نفوذی ها، اختلاس کننده ها و حقوق های نجومی بگیر دولتی رو می شود. مردم باید خوشحال باشند که 6 سال ملت را سرکار گذاشتند و دست روی دست و تنها فکرشان برجام بدفرجام خسارت محض بود... کارخانجات و شرکت ها را به تعطیلی کشاندند، بر آمار بیکاران افزودند، مسکن مهر را مزخرف نامیدند و آجر روی آجر نگذاشتند تا قیمت مسکن با رشد 3-4 برابری روبرو شد و ده ها نمونه دیگر! مردم خوشحال باشند که دولت بی تحرک انتخاب کردند که دلار 3500 را به 19 هزار رساند! چوب حراج به خزانه زد و...!

علیمردانی و طاهری

سخنگوی دولت گفته اگر هر کدام از دیگر نامزدهای ریاست جمهوری در سال 96 هم رئیس جمهور می شدند وضع کشور از این بدتر می شد. کاش ایشان و دولت مسئولیت پذیر بودند و با عدم کارآیی خود فرافکنی نمی کردند. معصومین فرموده اند نجات در صداقت است. لذا با آسمان ریسمان بافتن جز اینکه خود را نزد ملت بیشتر خراب می کنند راه به جایی نخواهند برد.

2628—0913

آقای رئیس جمهور آدرس غلط به مردم ندهند. مشکلات این کشور همه از تحریم های آمریکا نیست. واقعیت این است که بی تدبیری دولت و ناتوانی دولتمردان نقش اصلی را در به وجود آمدن مشکلات امروز کشور داشته است. چرا می خواهند ناکارآمدی خود را توجیه نمایند.

گیلانی

از مردم با بصیرت و فهیم کشورمان می خواهم با جدیت و شور و هیجان و با دقت نسبت به انتخاب کاندیداهای متعهد که چشم به قابلیت های درون کشور دارند در روز رای گیری، رای دهند نه به کسانی که به فکر تامین نیازمندی های خود و به فکر دریافت تابعیت مضاعف و زندگی در اروپا و آمریکا و... هستند!

شکیبا و فرخ

این شایسته نظام جمهوری نیست که عده ای با فریب افکار عمومی مدتی بر کرسی نمایندگی و وزارت و... تکیه بزنند و میلیاردها تومان به جیب بزنند و بعد سر از آمریکا و کانادا و... درآورند و به اپوزیسیون نظام تبدیل شوند، در حالی که  بسیاری از مردم در داخل کشور با فقر و تنگدستی  روبه رو هستند.

مرادی چناری

مجلس آینده باید مجلس در طراز انقلاب، کارآمد، شجاع، انقلابی، قانونمدار و پرتحرک باشد تا بتواند دولت را وادار به اجرای قانون نماید و بر عملکرد دولت نظارت کند.

5830—0915

رئیس جمهور در تاریخ 98/9/20 گفتند ما مسئله پنهانی با مردم نداریم! این جمله از طنزهای سال است که باید در کتاب گینس نوشته شود!

نیک بین

پیشنهاد می شود در سلول های زندانها پوستر کارگر شهرداری کرج که در اوج نیازمندی پانصد میلیون تومان وجه نقد را پس از یافتن، بدون کوچک ترین چشمداشتی به صاحبش تحویل داد، نصب شود تا شاید نجومی بگیران، اخلالگران اقتصادی، ارزی و... به خود آیند!

2274—0921

وزارت ورزش به جای قرارداد صدها میلیاردی با مربیان خارجی با نگاه به درون بخشی از این هزینه ها را برای تشکیل زندگی جوانان و مجردی کند که سنشان به 40 سالگی رسیده است.

1183—0912

متاسفانه دولت برای کسب چند رای بیشتر مالیات کسانی را معاف می کند که مترصد آشوبی برای کشور هستند تا برای دشمن خوش رقصی کنند (مانند آن 200 نفر به اصطلاح هنرمند و...) اگر اعتقادی به مرگ دارید بدانید قیامتی هم هست؟!

وحیدی

از دستگاه های ذی ربط درخواست می شود هر چه سریع تر اعترافات اراذل و اوباش و لیدرهای اصلی جریان آشوب های اخیر را پخش کنند تا مرهمی بر زخم های مردم آسیب دیده باشد. تاخیر در این امر روا نیست.

9871—0912

مدت زیادی از دستگیری زم گذشته است. مردم منتظرند تا حداقل بخشی از اعترافات این سرسپرده سرویس های جاسوسی را بشنوند.

طباطبایی

این درد را به کجا باید برد که مسئولین تولیدکنندگان لوازم التحریر در داخل کشور گفته اند با وجود بالا بودن کیفیت محصولات، کمکی از سوی مسئولین امر به آنها نمی شود. چرا؟

0291—0918

در حالی که ظرفیت کشور برای صنعت پوشاک بسیار بالا است و امکان تولید انواع نخ در کشور وجود دارد باید دید چه دست هایی در کار است که اجازه ممانعت از قاچاق پوشاک به داخل را نمی دهد؟

2754—0913

واقعیت تلخ این است که امروز بانک های خصوصی و دولتی با سودهای کلانی که از بخش تولید کشور به جیب می زنند در عمل چرخ تولید را از حرکت انداخته اند برای رونق تولید در کشور باید این دست های آلوده قطع شود تا کارگاه ها و کارخانه های تولیدی بتوانند نفس بکشند.

4331—0912

در فیلم مستند غوغای بی هیاهو که از زندگی مردم در سیستان و بلوچستان در شبکه مستند سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد فاصله طبقاتی به صورت شفاف بین بالاشهرنشینان تهران و مردم ضعیف این منطقه از میهن اسلامی به تصویر درآمده بود. می خواهم بگویم عدالت علوی چنین فاصله و شکاف طبقاتی را نمی تواند تحمل کند و بپذیرد.

2995—0915

دولت فرانسه میزبانی خود را برای اجلاس بین المللی درباره لبنان اعلام کرده است. عرض می کنیم حال و روز فرانسه شبیه بیمار به کما رفته است این کشور قبل از هر چیز خودش نیاز به تشکیل مدیریت بحران دارد. به قول قدیمی ها کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی.

برزمینی

اگر دولت آقای روحانی به این حال و روز افتاده به دلیل آن است که دولتمردان آن پیر و خسته بوده و حال و حوصله کار و تلاش نداشته اند. چاره ای جز خانه تکانی وجود ندارد.

7345—0912

اصلاح طلبانی که شعار می دادند مجلس کاره ای نیست و اختیاری ندارد چرا برای نامزدی انتخابات صف تشکیل داده و ثبت نام کردند!

8688—0938