آرشیو شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸، شماره ۹۶۵۷
ورزشی
۱۱

استیلی: انتظار همکاری با تیم المپیک را داریم

 سرمربی تیم فوتبال امید گفت: باشگاه ها به طورحتم منافع ملی را درنظر خواهند گرفت و با تیم امید تعامل خواهند داشت.

حمید استیلی درآستانه آغاز اردوی تیم امید  گفت: درحال حاضر ودراردوی اول 30 بازیکن را درتهران دعوت می کنیم که وضعیت بدنی و آمادگی نفرات دعوت شده مورد بررسی قرارمی گیرد. سپس راهی قطرمی شویم ودراین اردوی هشت روزه، دو مسابقه تدارکاتی دردوحه خواهیم داشت. دربازگشت به تهران فهرست 23 بازیکن نهایی را برای اعزام به تایلند اعلام می کنیم.وی اضافه کرد: در بعضی از پست ها همچنان به دنبال گزینه نهایی هستیم مثل دفاع راست که  آقاجانپور را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و با توجه به این موضوع شرایط چند بازیکن دیگر را برای حضور در تیم امید بررسی می کنیم تا به انتخاب نهایی برسیم. سایرنفرات فهرست 50 نفره هم به همین شکل تا آخرین روز درلیست انتظارما قراردارند.

سرمربی تیم امید افزود: رویکرد ما درطول این هجده ماه تعامل همه جانبه بود. سعی کردیم در فیفا دی بازیکنان را دعوت کنیم، به شرایط ویژه وموقعیت آنها توجه داشتیم اما دراین مقطع کوتاه انتظارداریم باشگاه ها وضعیت ما را درک کنند.

وی افزود: اطمینان دارم همکاران خوب من درباشگاه ها کنارتیم امید هستند، منافع ملی را به هر چیزی ترجیح می دهند و به ما دراین مقطع کمک می کنند.بازی های گروه سوم انتخابی بازی های المپیک با حضورتیم های المپیک ایران، ازبکستان، کره جنوبی و چین درتایلند برگزارمی شود.