آرشیو شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸، شماره ۹۶۵۷
ورزشی
۱۱

گوناگون

دارابیان به مدال طلا رسید 

 درجریان مسابقات سنگ نوردی نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا که در د هند در جریان است محیا دارابیان سنگنورد ایرانی موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد.    

تمدید شیری با سرخپوشان

 مهدی شیری درپی هماهنگی های لازم با کالدرون و پیروانی برای تمدید قرارداد با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به توافق رسید و قراردادش را به مدت یک فصل دیگرتمدید کرد.     

سپاهان صدرنشین لیگ شد

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی مقابل پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر، به صدر جدول رده بندی صعود کرد. در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال دیروز تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان توانست برابر پیکان با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسد. وولسیانی و امید نورافکنن  برای سپاهان گلزنی کردند تا تیم امیر قلعه نویی با 28 امتیاز به صدر جدول رده بندی صعود کند و جای استقلال را بگیرد.    

 کالدرون: پرسپولیس باید گل بزند

کالدرون درنشست خبری پیش ازبازی پرسپولیس با سایپا گفت: بازی امروز برای ما بسیار مهم است وکاملا برای دیدار سختی که داریم آماده هستیم.سرمربی تیم پرسپولیس افزود: بازی مقابل هرحریفی برای ما سخت شده است. فکرمی کنم اگرنتوانیم گل بزنیم به مشکل می خوریم. باید حواسمان باشد.    

  جشنواره گل بانوان سپاهان

 هفته نهم لیگ برتر فوتبال زنان با برتری شهرداری بم وآذرخش کردستان وجشنواره گل سپاهان به پایان رسید. تیم شهرداری صدرنشین مقابل پالایش گازایلام با پنج گل به پیروزی رسید.و سپاهان که میزبان زاگرس بود. با 11 گل این تیم شیرازی را شکست داد.     

 کریمیان: شاهین فقط برد می خواهد

مربی تیم شاهین گفت: دردیدار با استقلال بازی خیلی سختی داشته اما برابراین تیم نیاز شدیدی به پیروزی داریم. کریمیان اظهارکرد: قطعا می خواهیم بازی خوبی انجام دهیم. ما برای مساوی به میدان نمی رویم. انگیزه زیادی داریم. متاسفانه دراین هفته ها به برد نرسیده ایم و نیاز شدیدی هم به پیروزی داریم.    

پیروزی با ارزش تراکتور

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم های تراکتورو فولاد درتبریز و درهوای برفی پیگیری شد که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم تراکتور به پایان رسید. اسدی دردقیقه 71 تک گل این بازی را به ثمر رساند .    

قهرمانی نونهالان  کشتی

تیم های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان ایران به عنوان قهرمانی رقابت های بین المللی روز جهانی کودک، دست یافتند.این رقابت ها با حضور تیم های ارمنستان، قرقیزستان، آذربایجان و ترکمنستان درقزوین برگزار شد.