آرشیو یک‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۵۵
اخبار کشور
۲

مدیرمسئول کیهان در گفت و گو با خبرگزاری آنا: باید در مقابل قداره کشان جهانی برد موشک هایمان را افزایش دهیم

«حسین شریعتمداری» مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفت وگو با خبرگزاری آنا، درباره افزایش توان موشکی کشور اظهار داشت: در دنیایی که همه علیه جمهوری اسلامی ایران قداره می کشند نمی توانیم دست روی دست بگذاریم و نظاره گر باشیم. باید توان نظامی خود را افزایش دهیم و موشک هایمان که امروزه از برد بلند برخوردار بوده و نقطه زن نیز هستند یکی از ده ها عامل بازدارنده در مقابل دشمنانی است که علیه انقلاب و مردم و نظام اسلامی به تخاصم ایستاده اند.

وی به حضور آمریکا در منطقه اشاره کرد و افزود: مقامات آمریکایی انکار نمی کنند که برای مقابله با ایران اسلامی در منطقه حضور دارند، بنابراین طبیعی است که مراکز نظامی و استراتژیک آمریکا را اهداف احتمالی خود بدانیم تا چنانچه دست به اقدام خصمانه ای زدند پاسخ پشیمان کننده ای دریافت کنند و ما به لطف خدا و همت دانشمندان و رزمندگانمان از این توان برخورداریم.

وی گفت: آمریکا در منطقه گروگان ماست ولی کانون های استراتژیک آن منحصر به منطقه نیست، بنابراین باید قدرت پاسخگویی ما نیز محدود به منطقه نباشد. موشک های دور برد و نقطه زن ما این امکان را فراهم آورده اند.

مدیرمسئول کیهان با بیان اینکه دشمنان به دنبال تضعیف صنایع موشکی و کاهش حضور ما در منطقه هستند، خاطرنشان کرد: آنها می خواهند ایران را تبدیل به لقمه ای کنند تا به راحتی قابل بلعیدن باشد.