آرشیو یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۵۵
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

جانیان کودک کش در عراق در پوشش اعتراضات به نوجوان 16 ساله رحم نکردند و او را به شهادت رساندند. در ایران اسلامی هم چنین نقشه وحشیانه ای را دنبال می کردند تا با ایجاد ناامنی کشورمان را به هرج و مرج بکشانند بدین خاطر باید از دستگاه های انتظامی، امنیتی و سپاه پاسداران سپاسگزار باشیم که اجازه ندادند شاهد چنین صحنه های دهشتناکی در کشورمان باشیم.

6172—-021

چرا مدعیان حقوق بشر از زندگی سخت کودکان یمنی چیزی نمی گویند؟ چرا از قتل فجیع نوجوان عراقی توسط عوامل آمریکایی، صهیونیستی سخنی نمی گویند و آن را محکوم نمی کنند؟ چرا درباره کودکان سوریه ای که به دست تروریست های دست پرورده جبهه استکبار به شهادت رسیدند سکوت کرده اند؟!

0864—-0938

قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی برخورد جدی می کند. چه کسانی از این برخورد هراس دارند جز کسانی که دست شان در دستان مفسدان اقتصادی بازداشت شده بوده است؟ هجمه هایی که به قوه قضائیه می شود از سوی همان عده مفسدان طراحی شده است.

6350—-0915

ذلت و حقارت مسئولین کشور ژاپن تا کجا که نخست وزیر این کشور از آمریکا بایت کشته شدن تعدادی از سربازان آمریکایی پوزش می خواهد در حالی که در قبال کشته شده های ژاپن در حمله هسته ای آمریکا هیچ احساس مسئولیتی نکرده و واکنشی از خود نشان نمی دهد. آن وقت در داخل کشور برخی افراد به چنین ذلیلانی برای حل مشکل تحریم دل بسته اند! واقعا عجیب است.

8181—-0902 و 4108—-0913

امروز ساده لوح ترین افراد هم گمان نمی کنند که با امتیازدهی به اروپا و آمریکای خبیث و بدعهد، مشکلات تحریم حل خواهد شد. ضدیت غرب با ایران اسلامی به خاطر هویت دینی ماست و به اقرار خودشان تا ما دست از دین و هویت خود برنداریم دست از سر ما بر نخواهند داشت. پس تنها چاره کار مقاومت و توجه به تولید داخلی است. این است که پاسخ می دهد نه نگاه به دست شیاطین که دشمن خونی ما هستند.

9915—-0914

خنده دارتر از این جمله آقای نوبخت که گفته حذف یارانه ثروتمندان جامعه به اضطرابش نمی ارزد جمله ای وجود ندارد. ما را بگو که چه کسانی با چه طرز تفکری بر ما مدیریت می کنند! در یک کلام از ماست که بر ماست.

1938—0937

در حالی که تولید و صنعت کشور تحت تاثیر دشواری های ناشی از تحریم از هر موقعیتی برای سر پا نگه داشتن خطوط تولید استفاده می کند، متولیان بانکی به موسساتی اجازه فعالیت داده اند که اگرچه به ظاهر برای کمک به صنعت تاسیس شده ولی در باطن هیچ هدفی جز کسب سود بادآورده از پیکره رنجور اقتصاد کشور ندارند. نمونه بارز آن «شرکت تضامنی... و شرکا» در سیستان و بلوچستان است. طی قراردادی 17 میلیارد ریال به این شرکت واریز شد تا ارز (یک میلیون یوان چین) را برای نیاز شرکت تابا الکترونیک تامین نماید ولی به علت افزایش ارزش پول رسمی چین، این شرکت تضامنی از تعهد خود سر باز زده و خطوط تولیدی تابا الکترونیک را مختل و بیش از 150/000 میلیون تومان به ما ضرر وارد کرد. از مسئولان امر درخواست برخورد با چنین شرکت های متخلف را دارم.

7872—0912

اصلاح طلبان هر کجا کار را خراب می کنند برای توجیه سوءمدیریت خود پای دولت نهم و دهم را به میان می کشند. آن دولت هرچه بود در طرح مسکن، اصلاح مصرف و قیمت بنزین و... موفق عمل کرد. کاش وطن دوستی این آقایان به اندازه وطن دوستی آن دولت بود.

نادری

دولت تدبیر در کنار معافیت مالیاتی سلبریتی ها، با کاهش بودجه نهاد کتابخانه های عمومی، زمینه تعطیلی هزار کتابخانه را فراهم کرد!

کاظمی

اگر دولت هنرمندان را از پرداخت مالیات معاف کرده به یقین برای استفاده تبلیغاتی در انتخابات بوده است. در حقیقت بازی برد- برد را با هم داشته اند.

8857—0992

چند ساعت از اعلام خبر ثبت نام در طرح ملی مسکن در شهر اهواز گذشته بود که مراجعه کردیم. گفتند ظرفیت تکمیل شده است! چگونه چنین چیزی ممکن است؟!

انصاری

قیمت گوجه فرنگی در بعضی شهرهای کشور به کیلویی 14 هزار تومان رسیده در حالی که ما روستائیان روستای کهارد از توابع رزن همدان مقدار زیادی گوجه را به دلیل قیمت پایین و ارزان به رب تبدیل کردیم ولی چون به فروش نمی رود روی دست ما روستائیان مانده است.

5421—0918

مسئولان دولتی اگر فرصتی یافتند اخبار 20:30 (98/9/15) را رصد کنند و از سخنان دکتر جباری استفاده کنند و ببینند که چگونه رویه آنان را به چالش کشید. پزشک متعهدی که علی رغم توانایی برای کاسبی، برای رضای خدا بسیاری جراحی ها را صلواتی انجام می دهد و خودش هنوز مستاجر است و کل پس اندازش هفت میلیون تومان است!

2805—0916 و 6333—0911

برای اطلاع رئیس دولت بنویسید این شهدای هسته ای بودند که با کار خارق العاده خویش قدرت های بزرگ را پای میز مذاکره آوردند ولی ایشان با در پیش گرفتن راه سازش با غرب یعنی برجام دستاوردهای هسته ای کشور را از بین بردند و دشمنان را جسور کردند.

تورانی

محمود صادقی در یک اقدام نمایشی، چند ماه به پایان عمر مجلس استعفا می کند اما دوباره برای انتخابات دوره بعد ثبت نام می کند! این قضیه یادآوری می کند که وجه غالب جریان موسوم به اصلاحات فریب افکار عمومی و دوقطبی سازی های کاذب، به قصد ادامه حیات سیاسی است.

6316—0912

روندی که در بازار حاکم است نشان می دهد دولت عزم جدی برای مهار گرانی و تورم ندارد و با توجه به مشی اشرافی، حال مردمی را که زیر فشار اقتصادی خرد می شوند، احساس نمی کند!

3728—0933

بیمارستان شهدای گنبدکاووس استان گلستان وضعیت مناسبی ندارد. ساختمان آن مخروبه و بیماران و مراجعین از عملکرد ضعیف آن به شدت گلایه مندند، داروخانه آن با توجه به فصل سرما جایی برای انتظار ندارد و بیماران و همراهان باید در فضای باز بلرزند و منتظر نوبت خود شوند! یک نفر، در داروخانه هم نسخه می پیچد و هم در کامپیوتر (رایانه) ثبت می کند! فاصله صندوق تا داروخانه نیز بسیار زیاد است و بیماران باید چند بار این مسیر را طی کنند. مدیریت ضعیف و این مشکلات در شان مردم شریف و صبور گنبدکاووس نیست؟ از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.

ابراهیم مهربانی

ای کاش وزیر راه و شهرسازی در سفر به چابهار، سری هم به جاده نیمه تمام زاهدان زابل می زد و از میزان پیشرفت و تلفات جانی و مالی جاده دوطرفه زابل اطلاع می یافت.

1648—0915

ازدحام جمعیت در ایستگاه های مترو باعث شده قطارها در ایستگاه ها توقف نداشته باشند و این موضوع مسافران را سردرگم کرده است. در حال حاضر نه دولت پاسخگوست و نه شورای شهر و شهرداری تهران که چرا در بخش حمل ونقل عمومی شکاف ها را پر نکرده اند و در طول این چندسال هیچ اقدامی برای توسعه حمل ونقل عمومی در تهران انجام نداده اند.

8397—0912

نطق بی منطق امثال سلحشوری باعث ذوق زدگی جناب زیباکلام شد و به او لقب بی مسمای بانوی مدرس را داد! ای کاش جناب استاد! با آن سابقه مثلا روشنفکری یک بار زندگی مدرس این شهید مبارزه با استبداد رضاخانی و استعمار انگلیس را می خواند همان رضاخان که زیباکلام ارادتمند اوست بعد یک فرد همسو با تبلیغات انگلیس و آمریکا و شبکه های سلطنت طلب را با این شهید مقایسه می کرد!

2674—0936

مطالبی که آقای سعدا... زارعی در یادداشت روز کیهان 98/9/20 نوشته، وضعیت کنونی لبنان را به خوبی ارایه کرده اند. آن قدر جالب است که باید چندین بار آن را مرور کرد... اگر کسی در احوال لبنان گیج و سردرگم است با خواندن این مطلب یک تصور کلی از اتفاقات لبنان به دست می آورد... تاکتیک حزب الله در این بلبشو مایه مباهات است... زنده باد سید حسن نصرا... .

0049—0911

مدت زمان طولانی است که آموزش وپرورش حق التدریس معلمان بازنشسته حق التدریس را پرداخت نکرده است. چرا این مشکل برای مربیان خارجی فوتبال کشور وجود ندارد؟ دردآور است که مسئولین کشور برای تعلیم و تربیت حتی به اندازه فوتبال ارزش و اهمیت قائل نیستند.

0028—0914