آرشیو یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۵۵
حوادث
۱۰

افزایش سهمیه بنزین تاکسی های ون به 600 لیتر در ماه

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: واگذاری کارت های جدید سوخت تاکسی های ون با سهمیه 600 لیتری آغاز شد.

مرتضی ضامنی به خبرگزاری صدا و سیما گفت: پس از افزایش نرخ بنزین سهمیه تاکسی های ون 400 لیتر در ماه تعیین شده بود، اما با توجه به میزان پیمایش این تاکسی ها و مصرف بالای آنها با هماهنگی با وزارت کشور و موافقت وزارت نفت مقرر شد 200 لیتر دیگر هم اضافه شود.

ضامنی افزود: بدین ترتیب در تهران، برای آن دسته از رانندگان تاکسی های ون که پروانه فعالیت آنها دارای اعتبار است، پیامک ارسال خواهد شد و آنها باید با مراجعه به محل اعلامی برای دریافت کارت سوخت خود اقدام کنند و آن دسته از رانندگانی که پروانه فعالیت آنها پایان یافته است نیز باید با مراجعه به سازمان تاکسیرانی تهران، پروانه خود را تمدید کنند تا کارت سوخت برای آنها صادر شود.

وی ادامه داد: در سایر شهر های کشور هم رانندگان تاکسی های ون از دوشنبه 25 آذر برای دریافت کارت سوخت جدید خود به سازمان های تاکسیرانی مراجعه کنند و کارت خود را بگیرند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری گفت: با توجه به زمان کم باقی مانده تا پایان آذر و به منظور استفاده کامل رانندگان از این سهمیه، تفاوت 200 لیتری سهمیه سوخت آذرماه این رانندگان، در سهمیه دی ماه آنها لحاظ می شود و کارت سوخت تاکسی های ون در دی ماه 800 لیتر شارژ خواهد شد و از بهمن ماه به صورت ماهانه کارت سوخت خودرو های ون 600 لیتر شارژ می شود.

به گفته وی، کارت های سوخت قدیمی ون ها تا پایان آذرماه فعال است و تاکسیرانان می توانند از باقیمانده سهمیه آن تا پایان ماه جاری استفاده کنند.