آرشیو یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۵۰
زندگی
۱۳

حق با شماست

#  خودرو-سازی

علیان از بابل: به نظر می رسد دولت از تخلفات خودروسازان مانند گران فروشی، تاخیر در تحویل خودرو، کیفیت کم خودروها و... غافل مانده است و کاری برای اصلاح این شرایط نمی کند.

#گرانی-دارو

گرامی از تهران:  نرخ دلار هرروز درحال افزایش است. وعده دولت و رئیس بانک مرکزی مبنی بر کنترل بازار و کاهش قیمت دلار عملی نشد. مردم نگران تورم هستند.

#ارزش-ریال

طیبی از تهران:  با افزایش قیمت دلار و نبود ثبات در بازار، مردم حق دارند دارایی های خود را به ارز تبدیل کنند تا سرمایه های شان را حفظ کنند، چراکه هر روز ارزش ریال درحال کاهش است.

#سبد-معیشتی

حسینی از تهران:  از دولت محترم انتظار داریم درباره واریز سبد معیشتی به 60 میلیون ایرانی شفاف سازی کند. بسیاری از شهروندان از واریز نشدن سبد معیشتی گله دارند.

#زمستان-جاده

خداویسی از کرمانشاه: با نزدیک شدن به زمستان و افزایش بارش ها از مسوولان تقاضا دارم به فکر جاده های برفگیر کشور و گردنه های خطرناک باشند، زیرا هرسال مسافران زیادی به دلیل گیرافتادن در برف و سرما دچار  آسیب می شوند، حتی برخی به دلیل نبود شرایط مناسب جان شان را از دست می دهند.

جوابیه

در پی درج پیامی با عنوان «آزادراه-آسفالت» مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه وشهرسازی با ارسال نمابری اعلام کرد: پروژه بهسازی و آسفالت آزادراه قزوین-زنجان در حوزه استحفاظی قزوین توسط پیمانکار طرف قرارداد از اواخر سال گذشته آغاز شده که با صرف ده هزار تن آسفالت جهت اجرای عملیات لکه گیری، بیش از 30درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. در حوزه استحفاظی زنجان نیز عملیات لکه گیری و روکش آسفالت مقطعی این آزادراه در سال جاری انجام شده و رفع نقاطی که نیاز به لکه گیری و ترمیم داشته باشند در زمان باقیمانده از فصل کاری سال جاری در دستور کار است.