آرشیو دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۵۶
شهرستان ها
۷

آیت الله نوری همدانی: بیکاری عامل تشدید کننده اعتیاد در کشور است

قم- خبرنگار کیهان : آیت الله حسین نوری همدانی ، گفت: بیکاری عامل تشدیدکننده گسترش اعتیاد است که توجه به اشتغال زایی و مهارت آموزی به جوانان می تواند در این زمینه اثرگذار باشد.

وی در دیدار با اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، افزود: اقدام های صورت گرفته در مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر در کشور بسیار خوب و نویدبخش است.

وی مقابله مجاهدانه در راه مبارزه با مواد مخدر را نشانه پایبندی نیروهای نظامی و انتظامی به نظام و سلامت جامعه دانست و گفت: مواد مخدر جریانی خانمان سوز و ریشه بسیاری از مشکلات در کشور می باشد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه باید فرصت اشتغال برای جوانان کشور ایجاد شود، افزود: بیکاری جوانان، نوعی بلا در جامعه است که ریشه بسیاری از آسیب هاست.

آیت الله نوری همدانی، اظهار داشت: دشمن از هر راهی برای ضربه به کشور و نظام استفاده می کند که ترویج مواد مخدر در میان جوانان یکی از این حربه هاست.

وی تبدیل افغانستان به مرکز مواد مخدر در جهان توسط آمریکا را عاملی تهدیدکننده دانست و ادامه داد: باید در مقابله با توطئه ها و حربه های دشمن، برنامه ریزی مناسب در کشور انجام تا با هوشیاری و تدبیر این توطئه ها خنثی شود.